04 June 2024

DIDI ASTILLAH : "TIDAK TIMBUL ISTIL4H BERBAIK SEMULA (BELLA & ALIFF AZIZ)... MEMANG NAK CERAI SUDAH..."



"Untuk pengetahuan korang, Bella memang tak ada cont@ct okay. Berita ini sah1h okay. Janji... janji. Siapa yang dah terkomen, tengok live ini, yang rasa g£ram kat artikel tu, yang b@sh Bella, korang pergi komen balik. Pergilah bagitahu yang adik Bella dah beritahu tak ada, tak ada berbaik."
Demikian jelas adik kepada pelakon dan penyanyi Bella Astillah iaitu Didi Astillah, dimana dia menafikan dakwaan tul@r mengatakan kakaknya itu sudah berbaik dengan suaminya iaitu penyanyi dan pelakon sens@si, Aliff Aziz.

Menerusi sesi siaran langsung di TikT0k, Didi memaklumkan, apa yang diperkatakan itu adalah sah1h serta men£gaskan bahawa kakaknya itu tidak ada berbaik, mahupun berhubung dengan Aliff.

Dalam pada itu, Didi turut meminta orang ramai agar tidak percaya dengan berita yang keluar yang adakalanya tidak sah1h serta men£gaskan kakaknya ini n£kad dengan keputusannya untuk bercerai dengan Aliff.

"Kamu jangan percaya benda itu. Kadang-kadang kan berita yang tak sah1h itu yang keluar. Saya nak cakap satu saja, Bella... kakak saya tidak berbaik, tak berhubung pun.

"Memang nak cerai sudah, itu saja cerita dia okay. Saya memang bagi berita sah1h memang nak cerai. Itu saja cerita dia," katanya.

Semalam, menerusi perkongsian di Insta Story, Bella meluahkan rasa terkil@n dengan laporan berita mendakwa hubungannya dengan Aliff sudah berbaik.

Dakwaan itu timbul selepas tarikh sebutan kes perceraian mereka dilaporkan sudah ditunda daripada 4 Jun ke 13 Jun ini.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: