23 June 2024

"HARAP-HARAP JANTUNG DIA TAK BERHENTI" - ANAK JELAS KEADAAN KAMAL BAKAR MASIH TAK BERUBAH



Anak sulung kepada pelakon veteran, Kamal Bakar, 62, iaitu pelakon Hanis Kamal, 35, tampil memaklumkan keadaan terkini bapanya, dimana ia masih tidak berubah.
Dalam masa sama, Hanis juga tidak menafikan mereka sudah bersedia dengan sebarang kemungkinan kerana keadaan bapanya itu memang berada pada tahap krit1kal.

"Keadaan ayah masih macam itu. Harap-harap jantung dia tak berhenti. Mengikut kata doktor, keadaan ayah makin t£ruk. Sekarang, ayah bergantung dengan mesin.

"Doktor masih terus memberikan ubat. Tapi sekiranya jantung ayah berhenti ketika ini, pihak hospital tidak akan melakukan bantuan pernafasan sebab tak mahu meny@kitinya," jelasnya.

Meskipun begitu, Hanis berkata, dia serta keluarga memang mengharapkan yang sebaiknya untuk keadaan bapanya itu.

"Ya kami kat hospital cuma waktu malam saja kami di rumah. Memang kami kena sedia, kena reda jika apa-apa berl@ku. Tapi kami masih tak putus harapan," tuturnya.

Semalam, Hanis memaklumkan, bapanya sekali lagi dij@ngkiti kum@n pada paru-paru dan dimaklumkan oleh doktor supaya bersedia dengan sebarang kemungkinan.

"Keadaan ayah tengah naz@k kerana paru-parunya dij@ngkiti kuman sekali lagi. Kum@n mer£bak sangat cepat sampai tutup semua paru-paru sebelah kiri," katanya.

Pada 3 Jun lalu, Kamal dikejarkan ke Hospital Melaka dan dua minggu kemudian, pelakon veteran itu dimasukkan ke Unit Kecemasan (ICU) selepas disahkan menghid@p kans£r paru-paru tahap empat.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: