20 June 2024

ISU USTAZ 'DIREHATKAN' - NABIL AHMAD TAMPIL MOHON MAAF



"Assalamualaikum semua, saya Nabil Ahmad, di bulan yang suci dan mulia ini ingin memohon maaf andai ada ayat saya yang mungkin mengund@ng rasa tidak selesa sesetengah pihak dan meny1nggung mana-mana individu.
"Saya akan cuba untuk lebih berh@ti-h@ti di masa akan datang. Segala yang baik datangnya dari Allah dan segala yang buruk, sal@h dan sil@p itu dari diri saya sendiri."

Itulah tutur pelawak dan pengacara, Nabil Ahmad yang tampil membuat permohonan maaf secara terbuka, selain akan lebih berh@ti-h@ti mengeluarkan kenyataan di masa akan datang, menerusi satu perkongsian di Instagram.

Difahamkan, Nabil membuat permohonan maaf itu dipercayai susulan ketel@njuran katanya ketika mengend@likan sebuah program baru-baru ini.

Sejak semalam, hangat diperkatakan apabila Nabil dikec@m di media sosial susulan kenyataannya apabila pengacara itu mengatakan kita sedang melalui zaman di mana orang-orang baik sedang diuj1 (direhatkan).

Menurut Nabil lagi, ada orang terlebih bijak dan pandai membuat pengh@sutan terhadap golongan asat1zah sedangkan apa yang diperkatakan ada kebenarannya dan jika tidak benar, mungkin perkara itu boleh dibincangkan dengan baik.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: