20 June 2024

LANJUT B0N JAMIN K£S TANGK4PAN KHALW4T - ALIFF AZIZ & RUHAINIES HADIR DI MAHKAMAH



Pasangan pelakon kontr0versi, Aliff Aziz dan Ruhainies hari ini telah hadir ke Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan di sini, untuk lanjutan b0n jamin memb@bitkan k£s tangk@pan khalw@t ke atas mereka di sebuah kondominium mewah di ibu negara pada 9 Mac lalu.
Jurucakap Jabatan Pendakwaan Syariah Wilayah Persekutuan (Japens) memaklumkan k£s ditangguhkan, manakala sebutan k£s dan pertuduhan di Mahkamah Tinggi di sini pada tarikh akan datang.

Sebelum ini, Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) Datuk Mohd Ajib Ismail memberitahu kertas sias@tan k£s khalw@t memb@bitkan pasangan pelakon kontr0versi itu sudah dihantar kepada Japens untuk tind@kan selanjutnya.

Kata Mohd Ajib, tind@kan susulan terserah kepada pihak pendakwaan selepas kertas sias@tan diserahkan.

"Sias@tan sudah selesai dan Jawi memberi kerjasama kepada Japens bagi melengkapkan sias@tan itu. Kertas sias@tan sudah diserahkan kepada pihak pendakwaan," jelasnya.

Laporan melaporkan Aliff Aziz dan Ruhainies dilihat hadir ke mahkamah syariah di sini, hari ini, jam 8.40 pagi dan dilihat beredar jam 11.50 pagi.

Sumber berkata, kedua pelakon itu dibebaskan dengan jaminan mahkamah RM1,500 setiap seorang.

Menurutnya lagi, pros1ding k£s itu bakal berlangsung di Mahkamah Tinggi di sini pada 3 Julai ini.

Terdahulu, Aliff memohon orang ramai mendoakan k£s khalw@t memb@bitkan dirinya dengan Ruhainies menemui jalan penyelesaian terbaik.

Ujar Aliff lagi, buat masa ini, dia hanya menunggu tind@kan selanjutnya selepas memberi sepenuh kerjasama kepada pihak Jawi.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: