21 June 2024

KEDIAMAN WAWA ZAINAL DICER0BOH - LELAKI DIRAKAM CCTV, DIDAKWA HANTAR 'BARANG' SIH1R



Baru-baru ini, kediaman milik pasangan selebriti, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal di Bangi, Selangor, telah dip£cah masuk oleh seorang lelaki tidak dikenali.
Lelaki terb@bit didakwa mempunyai niat tidak baik serta dipercayai menghantar 'barang' sihir di rumah pasangan itu.

Berhubung itu, Wawa berkata, satu laporan polis sudah dibuat dua hari lalu selepas mereka menjumpai batang pinang serta kulit limau yang dibakar dua minggu lalu.

"Pada mulanya saya ingatkan lelaki itu mahu mer0mpak tapi dua hari selepas kej@dian itu, kami jumpa barang p£lik yang diletakkan dalam kawasan rumah.

"Rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di rumah saya juga tidak dapat meng£san nombor pendaftaran kenderaan yang digunakan individu itu.

"Malah jiran saya yang sempat merakam kehadiran lelaki itu pun tak dapat meng£sannya. Mereka sangat cu@k dan berada dalam ket@kutan apabila individu tidak dikenali mem£cah masuk rumah saya," jelasnya.

Menurut Wawa lagi, dia yang kini sibuk memprom0sikan filem 'Abn0rmal Bu@s' itu tidak menyangka apabila masih wujud individu yang bertind@k di luar bat@san dan tergam@k melakukan hal sedemikian.

"Ini bukan kali pertama saya menemui barang p£lik di rumah dan pejabat, tapi tak sangka kej@dian ini berl@ku lagi.

"Saya ingatkan filem 'Abn0rmal Bu@s' sudah cukup meny£ramkan, tapi tind@kan individu ini yang ber@ni memanj@t rumah saya lebih men@kutkan kami sekeluarga.

"Harapnya tiada apa-apa yang berl@ku kepada keluarga saya. Moga kita semua dijauhi sih1r dan perkara yang boleh memp0rak-perand@kan rumah tangga," katanya.

Terdahulu, Aeril berkongsi wajah individu tidak dikenali memasuki rumahnya dan berada dalam keadaan yang mencur1gakan.

Pada hantaran sama, Aeril turut berkongsi foto barang yang dipercayai sih1r diletakkan di rumahnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: