27 June 2024

"MEREKA KATA AKAN CUBA DATANG TAPI MEMANG CL4SHING" - SYASYA AKUI SEDIH ANGGOTA DOLLA TAK DAPAT HADIR MAJLIS RESEPSI PERKAHWINANNYA



"Ketika saya decide tarikh pun saya tak tahu mereka ada show, merkea kata akan cuba datang tapi memang cl@shing. Saya sedih dan berharap mereka akan datang.
"Kami umpama sisters. Saya pun tak tahu saya yang pertama kahwin. Dulu saya selalu cakap, kalau Sab kahwin saya harap saya akan dapat menyanyi di majlis itu.

"Itu antara perkara yang saya nak tapi tak dapat tapi tak apalah, kerja Dolla dan jadual susah. Tak semua kita nak kita dapat."

Demikian kata bekas anggota Dolla, Syasya Rizal, dimana dia mengakui sedih apabila majlis resepsi perkahwinannya itu tidak dihadiri oleh ahli kumpulan tersebut iaitu Sabronzo, Tabby dan Angel.

Namun begitu, kata Syasya, dia percaya mereka tidak dapat hadir disebabkan tuntutan kerja yang bertindih pada tarikh majlisnya.

Selain itu, menerusi temu bual eksklusif M0tif Tr£nding, Syasya turut mendedahkan detik awal pengundurannya daripada Dolla.

Jelas Syasya, dia memilih untuk berbincang dengan pihak pengurusan syarikat rakaman sebelum bertemu dengan tiga anggota kumpulannya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: