19 June 2024

"MUNGKIN SAYA AKAN LEBIH BERH4TI-H4TI UNTUK MASA AKAN DATANG, SAYA INGAT SAYA DAH CUKUP BERH4TI-H4TI DAH SELAMA INI" - AMELIA HENDERSON ENGGAN KEMBALI BERSAMA SEMULA AEDY ASHRAF



Semua sedia maklum mengenai pelakon Amelida Henderson dan Aedy Ashraf, dimana hubungan cinta mereka sudah pun berakhir.
Berhubung itu, Amelia berkata, hanya orang-orang terdekat sahaja yang mengetahui alasan sebenar hubungan cintanya bersama Aedy berakhir kerana mahu menjaga priv@si hidupnya.

Ujar Amelia lagi, dia sebelum ini memikirkan hubungannya dengan Aedy akan kekal hingga ke akhir hayat, namun tanggapannya sal@h.

"Saya rasa mungin saya tak boleh jawab soalan ini sebab ia terlalu priv@te. Tapi saya faham sebab saya dah umumkan hubungan saya dengan Aedy kepada semua orang, jadi mesti orang nak tahu kenapa.

"Bagi saya, janji orang sekeliling saya tahu kebenaran apa yang berl@ku itu sudah cukup untuk saya. Sebab saya okay dengan jadikan relationship saya public dan bagi semua orang nampak pasal kisah percintaan saya.

"Sebab saya fikir hubungan ini akan kekal sehingga hujung hayat saya, tapi saya sal@h. Tapi takpe sebab saya tak boleh buat apa-apa pun," tuturnya.

Dalam pada itu, ditanya sama ada hubungan cintanya dengan Aedy akan kembali berputik, Amelia men£gaskan, dia tidak akan kembali semula bersama pelakon itu.

"No," jawab Amelia yang turut berkongsikan pengajaran dipelajari sepanjang hubungannya dengan Aedy serta mengatakan dia mahu 'move on' daripada perhubungan tersebut.

"Mungkin saya akan lebih berh@ti-h@ti untuk masa akan datang, saya ingat saya dah cukup berh@ti-h@ti dah selama ini. Tapi semestinya dalam kehidupan ini untuk saya pun mesti akan ada cara untuk kita 'improve' diri sendiri.

"Kalau boleh saya nak el@k topik pasal ini sebab saya nak 'move on'. Jadi kami cuma nak 'move on' dan 'be happy now'," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: