05 June 2024

SARAH YASMINE MAHU TUTUP BUKU, DAH TAK MINAT SUAMI ORANG : "SAYA JENIS YANG TAHU M4LU, SAYA BUKAN SAMA SP£CIES MACAM RUHAINIES"



"Saya dengan lelaki orang semua hanya berkawan saja sekarang. Tak ada satu pun yang dis0ndol dengan saya lagi ya. Sampai semua habis, tutup buku tutup cerita biarpun apalah ceritanya dengan mana-mana lelaki."

Ujar wanita yang pernah menjadi kekasih gelap penyanyi dan pelakon Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine, dimana dia memberitahu, dirinya sudah tidak berminat lagi menjalin hubungan dengan lelaki berstatus suami orang.

Menerusi perkongsian di Insta Story, Sarah berkata, dia tahu bahawa perkara itu sal@h dan mahu menutup kisah yang lalu dengan mana-mana lelaki sebelum ini.

Sementara itu, Sarah dalam masa sama turut mengatakan, dia seorang yang jenis tahu m@lu, selain mendakwa dirinya bukan jenis seperti Ruhainies.

Klik untuk gambar besar

"Saya jenis yang tahu m@lu, saya bukan sama sp£cies macam Ruhainies," katanya.

Terdahulu, nama Sarah menjadi bualan ramai apabila mendedahkan dirinya adalah kekasih suami kepada pelakon dan penyanyi Bella Astillah iaitu Aliff Aziz sejak Januari lalu.

Malah, pendedahan Sarah juga turut meng£jutkan ramai pihak mengenai kecur@ngan Aliff dengan Ruhainies.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: