27 June 2024

"SAYA MENGANGGAP TIADA FA£DAH DI SEBALIK APA YANG BERL4KU" - SHUHADA ENGGAN LAYAN PROV0KASI BEKAS SUAMI, MAHU BERI FOKUS SEPENUHNYA KEPADA ANAK-ANAK



"Saya memilih untuk tidak melayan dan tidak ambil pusing dengan perkongsian yang di muat naik oleh dia di media sosial. Ini kerana saya menganggap tiada fa£dah di sebalik apa yang berl@ku.
"Lebih baik saya memberikan sepenuh fokus kepada anak-anak yang lebih memerlukan perhatian. Saya hanya mampu berdoa kepada Allah supaya mereka yang terb@bit ini dapat berubah.

"Ingatkan semuanya sudah selesai selepas kami membuat laporan polis, namun tak sangka semakin panjang pula isu ini. Saya tidak akan mengga@nggunya jika dia tidak memulakan kem£lut ini."

Ujar bekas isteri kepada Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada Mat Shukri, dimana dia masih berusaha meredakan keadaan dengan mengambil pendekatan untuk tidak mengendahkan prov0kasi bekas suami, pelakon Hafidz Rosdhi di media sosial.

Sebelum ini, Shuhada atau lebih mesra dengan panggilan Shu, mendedahkan mempunyai bukti perbualan mesej luc@h antara bekas suaminya dengan wanita yang didakwa menjadi punca perg0lakan rumah tangganya.

Selain mesej perbualan luc@h, Shuhada mendakwa dia turut mempunyai bukti rakaman audio dan pengakuan pasangan berkenaan.

Menurut Shu lagi, keutamaan dan fokusnya kini adalah untuk menjadi ibu yang baik kepada dua cahaya matanya yang sedang membesar.

Dalam pada itu, Shu turut menjelaskan, dia enggan terbawa-bawa dengan kemar@han dan terikut dengan tind@kan yang serupa.

"Saya tidak mahu terbawa-bawa kemar@han dan jadi sama sepertinya. Sebelum pergi lebih jauh, saya memilih untuk tidak melayan prov0kasinya.

"Insya Allah kebenaran pasti terbukti jua satu hari nanti. Saya yakin Allah ada dengan pihak yang bersikap jujur dan benar," katanya.

Terdahulu, Shuhada tampil bersuara secara terbuka di media sosial dan menuntut agar bekas suaminya itu melaksanakan tanggungjawab sebagai bapa kepada anak-anak mereka selepas usaha meminta nafkah anak secara peribadi diab@ikan.

Untuk makluman, Shuhada dan Hafidz mendirikan rumah tangga pada 30 April 2016, namun bercerai pada 27 Julai tahun lalu.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua orang anak iaitu Humairah, 7, dan Umarr, 4.

Selepas bercerai dangan Shuhada, Hafidz kemudiannya bernikah dengan wanita pilihannya iaitu Athira Yuhada pada 15 Disember tahun lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: