21 June 2024

SUAMI KINI USAHA BISN£S, DAH TAK MAIN F0R£X - FATIN AFEEFA LUAH RASA BANGGA



"Sebagai isteri, saya bangga dengan suami sebab dia ada usaha dan ini yang saya mahukan. Dia tahu ada tanggungjawab perlu pikul dan berusaha buat bisn£s untuk cari pendapatan daripada hanya meng£luh tiada pekerjaan atau reda dengan situ@si."
Itulah ujar pelakon Fatin Afeefa yang meluahkan rasa bangga dengan usaha suaminya, Aliff Awang, dimana dia berusaha mencari pendapatan selepas setahun meninggalkan dunia aktiviti pel@buran mata wang as1ng atau F0r£x.

Jelas Fatin, sepanjang tempoh tersebut, suaminya tidak hanya duduk g0yang kaki di rumah, sebaliknya menjalankan beberapa perniagaan.

Disamping itu, Fatin turut memberitahu, suaminya itu bakal mengeluarkan jenama minyak wanginya sendiri tidak lama lagi dan sejak enam bulan lalu, Aliff sibuk melakukan kajian dan pembangunan (R&D) pr0duk sebelum melancarkan di pasaran.

"Setiap hari dia dekat pejabat cuba menghasilkan minyak wangi baru daripada insp1red perfume. Sampai sekarang masih dalam peringkat R&D sebab dia seorang yang mementingkan kesempurnaan. Jadi, selagi tak sempurna, dia tak akan menjualnya," katanya.

Dalam pada itu, Fatin berkata lagi, selain minyak wangi, suaminya itu juga mempunyai beberapa perniagaan lain yang tidak didedahkan kepada umum.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: