15 June 2024

TERPAKSA T4NGGUNG KERUG1AN PULUHAN RIBU RINGGIT - SHARIFAH SHAHIRAH B£NGANG DENGAN TIND4KAN PENYEWA RUMAH YANG DIDAKWA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB



Akib@t tind@kan penyewa rumah yang didakwa tidak bertanggungjawab, pengacara dan penyampai radio iaitu Sharifah Shahirah atau Shiera meluahkan rasa b£ngang apabila terpaksa men@nggung kerug1an puluhan ribu Ringgit.
Jelas isteri kepada pelakon Ijoy Azhari itu, dia mengal@mi kerug1an besar kerana banyak ker0sakan berl@ku di rumah itu.

Bagaimanapun, Shiera berkata, dia menganggap perkara yang terjadi itu sebagai uj1an pada bulan Zulhijjah.

"Dia tinggalkan semua barang yang dia tak mahu. Saya pula terpaksa sewa lori untuk buang semua barang itu.

"Dia tinggalkan tilam miliknya, tapi tilam saya mana? Saya beli tilam itu untuk dia (penyewa) masuk rumah, tapi sekarang dia bawa tilam saya pula!

"Awak (penyewa) memang banyak merugikan saya. Saya tak boleh tunggu duit awak dan kena buat 'rep0rt' (laporan).

"Jika nak diikutkan, saya tidak mahu ketengahkan isu penyewa ini kerana sudah lama berl@ku sejak 2009 dan masih tiada penyelesaian.

"Setiap kali ada penyewa, saya akan men@nggung kerug1an mencecah RM10,000 dengan ker0sakan yang ditinggalkan di rumah atau kondo yang disewakan.

"Saya memang selalu bernasib mal@ng jika memb@bitkan hal penyewa ini. Orang juga akan sal@hkan tuan rumah pula bila perkara seperti ini berl@ku. Jadi biarlah netizen saja yang selesaikan," ujarnya.

Sebelum ini, Shiera memuat naik hantaran di Instagram Story, dimana dia meluahkan rasa tid@k pu@s h@ti kepada penyewa rumahnya yang dikenali sebagai Halimah.

"Halimah (penyewa), saya tak tahu nak cakap semua t£ruk. Saya tahu kamu makan macam mana tapi memang kot0rlah semua. Saya memang nak kena bu@ng semua barang," tulisnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: