15 June 2024

AZADAN RABBANI MINTA SEMUA PIHAK FAHAMI SITUASINYA YANG JADI MANGSA 'SC4MMER' & TIDAK JADIKANNYA BAHAN J£NAKA



"Saya tahu mereka bergurau tapi tetap beri k£san buat saya. Terk£jut apabila masuk dalam pawagam, mereka 'b00' saya kata 'sc@mmer'. Nasib baik ada seorang kawan dalam itu bagi penjelasan WhatsApp saya kena g0dam.
"Tapi saya memang rasa m@lu dan tert£kan dengan apa yang berl@ku sehinggakan keluarga minta jangan keluar ke mana-mana dulu. Saya minta orang jangan anggap perkara ini main-main.

"Tek@nan memang ada kerana saya men@nggung banyak nama iaitu Rabbani saja dah tujuh orang, keluarga Rabbani lagi, rakan-rakan niaga saya dan ramai lagi."

Ujar ketua kumpulan nasyid Rabbani, Azadan Abdul Aziz, 51, dimana dia meminta semua pihak memahami situasinya yang menjadi m@ngsa perbuatan 'sc@mmer' dan tidak menjadikannya sebagai bahan j£naka.

Jelas Azadan, ketika hadir ke satu majlis tayangan filem baru-baru ini, rakan-rakan yang mengenalinya memanggilnya 'sc@mmer' sekali gus membuatkan dia berasa m@lu dan tert£kan.

Dalam pada itu, Azadan turut meminta pihak media yang melaporkan berita berkenaan isu ini agar tidak meletakkan tajuk ket£rlaluan sehingga mengund@ng sal@h faham pembaca.

Tambahnya lagi, dia bimb@ngkan rakan-rakan yang mempunyai hubungan dengannya akan menjadi m@ngsa g0dam selepas ini.

"Nombor saya untuk dihubungi masih sama tapi nombor WhatsApp bertukar. Saya kena ingat semula tarikh-tarikh persembahan yang disimpan. Dekat 10 orang dah bagi duit, malah kawan di Australia pun dah terk£na.

"Nombor WhatsApp itu saya gunakan untuk pengurusan, persembahan dan pelbagai lagi. Saya ris@ukan nombor-nombor VIP, penganjur dan mereka yang berk@itan kerana ada yang tak tengok penjelasan saya di Facebook," katanya.

Terdahulu, aplik@si WhatsApp Azadan dig0dam malam Sabtu lalu. Namun, perkara ini hanya disedarinya pada Ahad apabila mendapat banyak panggilan daripada teman yang menerima mesej sama daripada pengg0dam yang menyam@r sebagai dirinya untuk meminjam wang.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: