16 June 2024

ENGGAN TERLALU MEN0NJOL - WAWA ZAINAL TR4UMA DIG4NGGU PERKARA MIST1K



"Jumpa barang-barang p£lik di rumah. Baru-baru ini pun ada juga saya juga. Di rumah, saya jumpa tiga atau empat hari lepas, batang pinang, limau dan wang syiling yang dibak@r. Benda ini dah beberapa kali dah berl@ku sejak kami berkahwin.
"Sebelum ini, saya dan Aeril pernah juga 'keluar' syiling dari badan dan sebagainya. Jadi, harapnya, benda ini tidaklah berlanjutan. Kami amalkan amalan-amalan (mengikut agama) sahajalah."

Demikian ujar pelakon, penerbit dan usahawan, Wawa Zainal yang berkongsi mengenai pengalaman berd£pan perkara mist1k apabila menemukan beberapa obj£k an£h di rumahnya.

Jelas Wawa, perkara itu berl@ku beberapa kali sejak dia dan suami yang juga pelakon, Aeril Zafrel berumah tangga, selain turut memberitahu, kej@dian yang berlaku itu juga sedikit sebanyak membuatkannya tr@uma dan pernah terfikir untuk tidak terlalu men0njol.

"T@kut sebenarnya sebab hati orang, kita tak boleh nak baca. Kadang, nak kongsi pun saya t@kut. Kalau boleh saya nak di belakang tabir sahaja sekarang sebab dah tr@uma dah.

"Tapi, sebab perniagaan saya, saya tak boleh berada di belakang. Bila berubat, tak nak tahu siapa yang 'buat' sebab nanti t@kut timbul rasa tak seronok pula kan," katanya.

Dalam pada itu, Wawa meluahkan rasa syukur kerana apa yang berl@ku tidak meninggalkan k£san ket@ra kepada anak-anaknya.

"Anak-anak, sebelum ini ada yang menangis dan sebagainya. Tapi, sekarang dah tak ada dah. Semoga kami dilindungi daripada benda-benda itu. Saya pun t@kut nak cakap.

"Orang yang buat ini tak t@kut. Kita kalau nak buat orang, mesti kita akan terfikir bal@san di akhirat dan kifar@h di dunia. Tapi, itulah. Manusia lain-lain hatinya. Jadi, kita tak boleh menilai," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: