16 June 2024

"ADA ORANG MENYAM4R JADI SAYA... ORANG KIRIMKAN MESEJ & MENGAKU ITU SAYA" - NADIA BRIAN MINTA KENALAN H4TI-H4TI DENGAN SC4MMER



Baru-baru ini, timbul nombor telefon palsu yang digunakan individu tidak bertanggungjawab dan mengaku sebagai pelakon Nadia Brian.
Menurut Nadia, dia juga mendapat tahu mengenai perkara itu melalui rakan artis, pelakon Puteri Sarah Liyana yang dihubungi oleh individu 'sc@mmer' itu.

"Demi Allah! Itu bukan saya! Ada orang menyam@r menjadi saya. Saya dimaklumkan oleh Sarah, dia cakap ada orang kirimkan mesej dan mengaku itu saya. Dia tanya nak jumpa Datuk tak, nak bagi 'j0b'.

"Sarah hubungi dan tanya sama ada saya ada nombor baharu atau apa. Saya cakap, tak ada. Dia macam tawarkan kepada Sarah untuk 'layan' Datuk. Saya terus kongsi di media sosial sebab t@kut orang percaya," katanya.

Klik untuk gambar besar
Dalam pada itu, Nadia menjelaskan, takt1k yang digunakan 'sc@mmer' ini adalah mengaku sebagai selebriti seperti mana yang berl@ku kepada anggota Rabbani, Azadan, baru-baru ini.

"Ini, dia g@nggu kawan-kawan selebriti. Baru-baru ini, saya ada dengar juga mengenai anggota Rabbani kena benda sama.

"Sc@mmer ini guna nama artis dan ini akan memburvkkan nama artis. Kli£n pun ada yang mesej tanya sebab mereka nak hantar produk.

"Mereka t@kut ada yang guna nama saya atau apa," ujar Nadia yang turut memuat naik maklumat mengenai nombor telefon yang digunakan 'sc@mmer' itu menerusi media sosialnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: