03 July 2024

ALIFF AZIZ KATA TIADA APA YANG BOLEH HAL4NG DIA & RUHAINIES BERHUBUNG



"Alhamdulillah, apa yang harus dijalankan hari ini berjalan dengan lancar dan seperti yang dibicarakan di mahkamah, pros1ding ini akan mengambil tempoh dan bersambung pada tarikh lain.

"Saya lega semuanya berjalan lancar dan mohon semua mendoakan pros1ding ini berjalan dengan baik."

Itulah kata penyanyi dan pelakon sens@si, Aliff Aziz yang meluahkan rasa lega dan syukur pros1ding k£s khalw@t bersama pelakon Ruhainies hari ini berjalan dengan lancar

Ujar Aliff, dia terus memberikan kom1tmen dan kerjasama kepada pihak mahkamah untuk pros1ding seterusnya.

Dalam pada itu, Aliff turut menjelaskan, apa yang dimuat naik di media sosial bukan perkara yang perlu dipertik@ikan dan dia bersama Ruhainies masih berhubung seperti biasa.

"Saya dan Ruhainies harus melalui pros£dur mahkamah berkaitan k£s ini, jadi kadang-kala bila kami 'rep0st story', orang tafsirkan kami berbal@s 'story' dan sebagainya. Bagi saya, tiada apa-apa yang boleh hal@ng untuk kami berhubung.

"Kami tidak berg@duh. Sebab saya rasa apa yang orang fikir sepatutnya berlaku, di mana ada k£s belum selesai jadi hubungan k£ruh, tidak bercakap dan bermas@m muka.

"Bagi saya, buat masa sekarang, tiada apa-apa alasan untuk saya dan Ruhainies bermas@m muka atau berg@duh. Apa sahaja hantaran dibuat berkaitan dengan kerja atau sebagainya adalah 'h@rmless'," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: