03 July 2024

"MAKIN LAMA MAKIN MEREP£K (ISU DIDAKWA NAK BERTUNANG)" - RUHAINIES JELAS DIA TAK PANDAI BERLAKON, TAK PANDAI MENANGIS DEPAN KAMERA



"Saya senyum sebab nampak rakan-rakan media dekat sini, saya teruja setelah sekian lama tak berjumpa kalian semua. Saya bersyukur sebab kalian sudi datang pada awal pagi untuk mengikuti pros1ding hari ini.
"Mengenai dakwaan tidak s£nsitif, takkan saya nak menangis pula, saya tak pandai berlakon, tak pandai menangis depan kamera."

Ujar pelakon sens@si, Ruhainies yang menjelaskan, sebab mengapa dia dilihat tersenyum ketika hadir ke mahkamah bagi pertuduhan k£s khalw@t bersama Aliff Aziz serta menafikan dakwaan tidak s£nsitif.

Jelas Ruhainies, dia gembira kerana akhirnya dapat bertemu dengan pihak media, selain turut memberitahu, dia tidak pandai berlakon menangis di hadapan kamera.

Dalam pada itu, Ruhainies berkata, dia dan Aliff Aziz tidak datang bersama ke mahkamah, sebaliknya mereka datang berasingan tiba di mahkamah pada waktu sama.

"Eh kami bukan datang bersama. Kami datang asing cuma waktu tiba di mahkamah sahaja sama dan kami parkir berdekatan secara berdekatan," tuturnya.

Sementara itu, Ruhainies turut menafikan dakwaan akan bertunang dengan Aliff Aziz serta mengatakan dakwaan daripada pelbagai pihak adalah merep£k.

Akui Ruhainies lagi, dia sedih apabila berita tidak s@hih dikeluarkan kerana ia boleh membuatkan sal@h faham dalam kalangan banyak pihak.

"Tak akan berlaku (bertunang). Tak adalah, hal itu pun ( penyeb@ran berita pertunangan) merep£k. Makin lama makin merep£k.

"Saya pun tak tahu siapa yang buat benda itu. Tiba-tiba media jadikan ia bahan berita. Saya rasa sedihlah juga kerana berita tak s@hih dikeluarkan," katanya.

Selain itu, Ruhainies juga enggan menjawab soalan berkenaan sind1ran dan tuduhan bekas isteri Aliff Aziz iaitu Bella Astillah yang mendakwa dia per0sak rumah tangganya bersama Aliff.

"Soalan ini terlalu b£rat. Mengenai hal itu, apa yang boleh diatakan, k£s hari ini memb@bitkan k£s khalw@t, kalau boleh saya memang tak nak sentuh mengenai isu itu. Insya-Allah nanti kita jawab pada masa yang sesuai nanti," jelasnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: