04 July 2024

NAFI T4NGGUNG BIAW4K HIDUP, ALIFF AZIZ ADA SIMPANAN MENCUKUPI - RUHAINIES KATA DIA PANDAI MENANGIS BILA BEKERJA



"Ini fitn@h yang sangat-sangat b£rat dan benda itu sudah tentu tidak benar. Selama ini Aliff punya tawaran berturut-turut, takkanlah duit dia cepat habis atau sudah habis".

Ujar pelakon sens@si, Ruhainies yang menyifatkan dakwaan kononnya dia men@nggung kehidupan Aliff Aziz selepas bercerai dengan Bella Astillah adalah tidak benar sama sekali.

Kata, Ruhainies, dakwaan itu adalah satu fitn@h b£rat dan mendakwa Aliff ada simpanan mencukupi untuk men@nggung kehidupannya sendiri.

Sementara itu, Ruhainies turut menjawab pertanyaan mengenai kariernya selepas kontr0versi tersebut, dimana katanya, dia masih mempunyai pekerjaan dan ditawarkan berlakon.

"Alhamdulillah saya ada pr0jek macam biasa dan saya tak mahu kongsi dulu. Nanti tengoklah di media sosial apa yang saya buat," tuturnya.

Klik untuk gambar besar

Dalam pada itu, Aliff menjelaskan, dia memilih untuk berehat terlebih dahulu daripada sebarang tawaran dan menggunakan wang simpanan yang ada.

"Alhamdulillah saya masih ada simpanan saya yang sebelum ini dengan tawaran yang ada. Masih ada (duit) dan doakan yang baik-baik untuk semua," katanya.

Semalam hangat diperkatakan apabila berlangsungnya prosiding k£s khalw@t Aliff Aziz dan Ruhainies sehingga dikec@m apabila tampil serba hitam sedondon ke mahkamah.

Turut menjadi perhatian apabila Ruhainies dikec@m dek mengatakan dia tidak pandai berlakon menangis di hadapan kamera selepas didakwa tidak s£nsitif selepas dia dilihat tersenyum ketika hadir ke mahkamah.

Selain itu, Ruhainies juga dilihat ada memuat naik semula babaknya menangis dalam drama 'Terj£rat' lakonan bersama Aliff Aziz.
Dalam hantaran itu, Ruhainies turut menulis kapsyen ringkas mengatakan dia pandai menangis apabila bekerja serta memenuhi kehendak skrip.

"Nangis bila bekerja pandailah. Kita beri 100 peratus komitmen," tulisnya.

Sebelum ini, Ruhainies menjelaskan sebab mengapa dia tersenyum apabila berada di mahkamah serta menafikan dakwaan tidak s£nsitif.

"Saya senyum sebab nampak rakan-rakan media dekat sini, saya teruja setelah sekian lama tak berjumpa kalian semua. Saya bersyukur sebab kalian sudi datang pada awal pagi untuk mengikuti pros1ding hari ini.

"Mengenai dakwaan tidak s£nsitif, takkan saya nak menangis pula, saya tak pandai berlakon, tak pandai menangis depan kamera," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: