04 July 2024

BELLA ASTILLAH KONGSI BABAK MENANGIS, SIND1R RUHAINIES?



Pelakon Bella Astillah menerusi Instagram miliknya telah memuat naik perkongsian dimana ia telah menjadi perhatian apabila berkongsi video dan gambar, sekaligus mendapat pelbagai reaksi daripada netizen.
Melihat pada perkongsian itu, Bella mempamerkan kebolehan menangis di depan kamera dan hanya menulis kapsyen ringkas Aulia Jane Kristoph pada entri tersebut.

Apa yang turut menjadi perhatian, komen pelakon Puteri Sarah yang seolah bertanyakan kepada Bella sama ada dia pandai menangis atau tidak.

Meninjau ke ruangan komen pula, rata-rata netizen mendakwa tind@kan Bella itu seolah menyind1r bekas kawan baiknya, pelakon Ruhainies yang mengakui tidak pandai menangis depan kamera.

Selepas pros1ding k£s mahkamah tangk@p khalw@t semalam, Ruhainies mengatakan dia tidak pandai berlakon menangis di hadapan kamera.

Selain itu, Ruhainies turut menyangk@l dakwaan dia tidak s£nsitif kerana hadir ke mahkamah dengan wajah tersenyum, sebaliknya jelasnya, dia gembira kerana akhirnya dapat bertemu dengan pihak media.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: