01 July 2024

"SAYA BANGGA DENGAN DIA (UQASHA) SEBAB CARANYA DALAM MENJAGA ANAK KAMI" - KAMAL ADLI



"Syukur setakat ini anak kami sihat. Cepat masa berlalu kerana sekejap saja dia membesar. Jujurnya pada awal kelahiran agak sukar sedikit, saya saling bertukar giliran dengan Uqasha untuk menjaganya.
"Uqasha jaga Uqaira siang manakala saya pula malam. Tapi malam pun Uqasha akan bangun juga. Tak dinafikan sus@h juga rupanya untuk berjaga malam memandangkan ada ketikanya Uqaira suk@r tidur dengan lena."

Demikian ujar pelakon Kamal Adli yang teruja melihat anak sulungnya membesar di depan mata serta mengakui adakalanya suk@r untuk berjaga malam.

Jelas Kamal lagi, cab@ran besar untuk menjaga puteri mereka yang kini sudah berusia dua bulan, adalah saling bergilir menjaga bersama isterinya, pelakon Uqasha Senrose.

Selain itu, Kamal turut bangga terhadap isteri tercinta yang tidak pernah meng£luh menjaga anak mereka dan s@nggup bangun untuk menyusukan Uqaira.

"Alhamdulillah Uqasha baru habis pant@ng. Saya bangga dengan dia sebab caranya dalam menjaga anak kami.

"Saya juga gembira tengok perubahannya sebagai seorang ibu sekarang. Dia memang betul-betul kom1ted sanggup bangun, menyusu dan tidak merungvt langsung," tuturnya.

Untuk makluman, Kamal dan Uqasha mendirikan rumah tangga pada 5 November 2021 dan sebelum ini Uqasha pernah alami keguguran sebanyak dua kali.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: