28 April 2009

BABY ERRA FAZIRA..???

Gambar baby ini telah tersebar di email serta internet dan didakwa sebagai anak Erra Fazira dan Tengku Emran. Entah betul atau tidak Allahualam... tetapi bila diamati mata dan iras muka bayi ini agak sama dengan wajah Erra.

Dalam hal ini, hanya Erra dan Emran sahaja yang dapat mengesahkannya dan penyebaran gambar tersebut boleh dikatakan amat malang sekali (jika benarlah Aleesya). Ini kerana, ia sedikit sebanyak merosakkan program yang dirancang iaitu hanya akan memperkenalkan Aleesya ketika majlis cukur jambul nanti.

Selain itu, ia juga menyerlahkan sikap tidak amanah pihak yang merakamkan gambar tersebut. Mereka ini bolehlah diumpamakan seperti 'gunting dalam lipatan'.

Tapi, harap-harap bukanlah baby Erra ye..!!


Klik untuk gambar besar...





    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

27 April 2009

AKSI ARTIS SANA-SINI...

Bila bergambar, pelbagai gaya ditunjukkan oleh artis kita sama ada di parti, kelab malam ataupun majlis keramaian. Ada yang suka pakai fesyen berkemban dan ada juga yang suka rapat-rapat sambil tukar pasangan tanpa mempedulikan hukum agama.

Bukan nak busy body, tetapi sebagai artis, mereka sepatutnya menunjukkan contoh yang baik pada peminat. Bak kata orang, jangan jadi ibarat 'telur sesangkak, pecah sebiji, pecah semua' atau dalam peribahasa lain yang harus diamalkan 'yang lama dikelek, yang baharu didukung'.










    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

RIMA RASHIDI... SEKARANG!!

Setelah sekian lama menyepi, terbaru Rima Rashidi kelihatan semakin comel dan bahagia bersama anak-anaknya. Harapan kita, semoga Rima terus bahagia dan terus berusaha mendidik anak-anaknya ke jalan yang diredhai Allah. Amin..!!



RIMA DULU-DULU...




SEKARANG...







    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

24 April 2009

AKSI RITA HAMIL 6 BULAN...

"Saya tak mahu komen apa-apa kerana lebih menumpukan kepada kandungan saya," ujar Rita dipetik sebagai berkata mengenai kandungannya yang sudah masuk enam bulan.

Dia yang masih belum mengetahui jantina bayinya mungkin akan membuat ‘scan’ dalam beberapa bulan sebelum dia bersalin pada Julai depan. Jika diberi pilihan, Rita inginkan bayi lelaki manakala suaminya inginkan bayi perempuan.

"Alhamdulillah, saya tiada masalah kesihatan dan dapat melakukankerja dengan baik. Saya juga masih menjalankan karier seni seperti biasa, cuma menunggu waktu untuk cuti berehat.

"Selepas selesai berpantang nanti, saya akan masuk pengambaran sebuah drama bersiri.

"Masa saya mungkin tak seperti dulu lagi selepas mempunyai anak nanti dan saya akan lebih menumpukan kepada keluarga.

"Saya harap suatu hikmah akan berlaku selepas mempunyai anak nanti," ujar Rita.









    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

18 April 2009

FINALIS HERO REMAJA??

Meskipun belum lagi popular sebagaimana artis-artis lain, namun Finalis hero remaja 2007/08 (yang juga pelakon ponti-anak remaja) ini berparti sakan sampai tak ingat dunia. Bayangkan apa perasaan keluarga mereka bila melihat anak yang dikandung selama sembilan bulan ini tidak mempedulikan ajaran agama!!

Jadi... sedikit ingatan pada mereka-mereka yang teringin mencipta nama dalam industri hiburan... jaga diri, hiasi peribadi. Kerana 'bangkai yang disorok di bawah karpet, pasti akan berbau juga'..!!









    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

15 April 2009

MEMEY DAN NORMAN KE..??

Gambar-gambar ini kemungkinan diambil sebelum atau selepas kes dakwaan khalwat mereka menjadi isu hangat seanterio alam. Malah di atas kek juga tertulis perkataan 'sayang' seakan menggambarkan betapa 'rapatnya' mereka berdua.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada gambar ini benar-benar tulin atau sekadar 'super impose' yang sengaja direka-reka. Maklumlah... zaman makin moden dan artis pun makin mudah pula membuat penafian sekiranya 'terkantoi'...!





    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

13 April 2009

SIAPA LEBIH ROMANTIK @ AF7?

Tranformasi..!! Itulah yang selalu dilaungkan oleh Astro untuk Akademi Fantasia 7 kali ini. Namun bagi segelintir pihak, ada juga antara mereka yang tak berapa faham tranformasi apakah yang cuba diselitkan oleh Astro hingga pelajarnya tak segan 'berpeluk sakan' ketika menghayati lagu?

Kalau yang memang suami isteri tu tak apa lah... tapi kalau yang bukan mukhrim sapa nak jawab? Mungkin itulah agaknya maksud 'kurang enak' yang diluahkan oleh Adibah Noor sebagai juri pada malam tersebut... Allahulam!


ARIL & MASHA...




AISHAH & ALIFF AZIZ




ZUL & ISMA...







    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

RANKING ABPBH 2008

1 - NABIL - 127,524

2 - MAWI - 55,080

3 - DATO SITI NURHALIZA - 29,676

4 - AZNIL NAWAWI - 18,864

5 - MEET UNCLE HUSSEIN - 11,784





    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

09 April 2009

RAGAM CAMELIA DAN RAKAN-RAKAN...

Amboi bukan main gembira si Camelia berposing ngan rakan-rakan (mungkin gak gambar lama) sampai tak sedar 'terposing' kat meja orang lain. Yelah... tak kan pula Camelia minum minuman cam tu ye tak? Jadi.. lain kali posinglah kat dinding ke, kat tembok ke agar orang tak memfitnah yang bukan-bukan... tak gitu dik..??





    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

03 April 2009

ANAK PENERBIT, PENGARAH DAN PELAKON?

Benarkah wanita ini adalah anak kepada seorang Penerbit, Pengarah dan Pelakon popular yang pernah menghasilkan jutaan ringgit melalui filem-filem box office? Jika benar, alangkah malang kedua ibu bapanya kerana dalam sibuk mengejar harta dunia... harta akhirat pula tidak terjaga!

Ini kerana, anak adalah amanah Allah! Sebagai ibu bapa, kita sebenarnya memegang amanah yang besar dalam memastikan hidup mereka terus terpelihara mengikut ajaran Islam dan tidak terjebak dengan maksiat, noda dan dosa.








GAMBAR-GAMBAR LAIN: KLIK DI SINI...!!

      (\__/)
      (='.'=)
      (")_(")
      myartis 2009

    SITI NURHALIZA TEMUI NIK AZIZ

    Meskipun selama ini Datuk Siti Nurhaliza hanya mengenali Tuan Guru Nik Aziz melalui media masa sahaja tanpa bertemu secara dekat, akhirnya harapan Artis popular itu untuk bertemu dua mata tercapai juga.

    Pertemuan tersebut telah diadakan di Pejabat Menteri Besar di Kelantan dan berlangsung kira-kira setengah jam. Turut hadir ialah suaminya, Dato' Seri Khalid Jiwa atau lebih dikenali dengan panggilan 'Dato' K'.

    "Alhamdulillah Tuan Guru bersedia menerima kunjungan hormat saya dan suami. Pertemuan ini sebenarnya tiada sesuatu yang istimewa, maksudnya tiada agenda apa-apa.

    "Orang kata sepanjang hidup ni nak jugalah bertemu dengan Tuan Guru kerana saya begitu menghormati beliau secara peribadi. Malah beliau juga seorang yang berpegang pada prinsip serta ajaran agama," jelas Siti dipetik sebagai berkata.





      (\__/)
      (='.'=)
      (")_(")
      myartis 2009
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...