08 March 2010

RADHI SEDIA JILAT LUDAH...?

"Saya tak kisah menjilat ludah saya kembali," demikian luahan Radhi OAG apabila menceritakan perihal rumah tangganya yang diambang penceraian sekarang. Menurut penyanyi dan pelakon itu, dia bersedia untuk rujuk semula dengan isteri sekiranya 'jatuh talak' dan mempunyai peluang berbuat begitu.


Saya sedia rujuk kembali - Radhi

"Ikhlasnya, saya sayang nak lepaskan dia. Perbicaraan kes saya dan isteri masih mempunyai dua sesi lagi, saya nak tengok sama ada lafaz tu jatuh atau tidak? Harap-harap tidaklah.." ujarnya dengan nada serius.

Malah radhi juga tidak kisah untuk mengakui bahawa ada beberapa perkara dalam pertikaian tersebut adalah salahnya dan isteri. Ini kerana, dia kadangkala ada 'cakap lepas' ketika berlakunya pertengkaran yang kemungkinan disalahtafsirkan.


Radhi tak kisah akui kesilapan

"Bukan cerai... tetapi ketika tengah bertengkar memang susah nak kawal emosi kita.

"Dalam mana-mana perkahwinanpun, pertengkaran itu memang lumrah dan sukar untuk dielak. Dalam hal ini, saya tak malu untuk mengakui kesilapan saya," ujarnya lagi.

Paling utama menurut Radhi, dia tidak mahu anak lelakinya yang kini berusia lima tahun menjadi mangsa sekiranya penceraian itu benar-benar berlaku.

Terdahulu, bercerita tentang bidang nyanyian, menurut Radhi dia akan membuat 'comeback' tidak lama lagi. Cuma kali ini, satu suasana baru akan diwujudkan tanpa berpaling ke zaman silam yang penuh perbalahan tentang kewangan.


Radhi akan buat comeback konsep baru

"Kali ini saya tak mahu diperlekehkan lagi oleh sesiapa. Saya tak mahu kerana wang berlakunya perbalahan hingga memecahbelahkan ahli kumpulan yang dibina. Saya benar-benar ingin membuat satu perubahan besar.

"Cuma konsep yang akan saya ketengahkan kali ini mungkin agak berbeza sedikit. Ia melibatkan persatuan, kerajaan, bendera dan konsep ala Satu Malaysia. Tapi jangan salah sangka pula, ia tidak melibatkan mana-mana parti politik yang ada di negara ini!" Jelasnya bersungguh.


Gambar-gambar terkini:
Klik untuk gambar besar!









    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    www.myartis.com 2010

No comments: