09 March 2010

BUKAN KEKASIH SAYA - AQASHA

Februari lalu, ada beberapa pihak yang mendakwa terserempak dengan Aqasha di majlis perkahwinan anak dara produser, Raja Azmi. Ketika itu, mereka sempat merakamkan gambar Aqasha yang kebetulan sedang berdampingan dengan seorang gadis manis.


Wanita yang didakwa sebagai "kekasih" Aqasha..

Maka timbullah persoalan adakah ia teman wanita Aqasha? Malah dakwa mereka juga, ini bukan kali pertama mereka terserempak dengan mereka berdua. Malah dalam satu majlis berasingan yang juga dianjurkan Raja Azmi tahun lalu, penyanyi berkenaan kelihatan bersama.

Cuma sekiranya benar wanita berkenaan adalah kekasih Aqasha, itu sudah bagus. Lagipun pula mereka kelihatan cukup mesra dan bahagia bila bersama. Nampak sepadan... Demikian kenyataan mereka yang dipetik sebagai berkata.


Klik untuk gambar besar..!

Bagaimanapun, kesempatan bertemu dan bertanyakan hal ini sendiri dengan Aqasha baru-baru ini merungkai segalanya. Dakwa pelakon drama bersiri Mertua Vs Menantu dan terkini filem V3: Samseng Jalanan itu, semua gosip yang tersebar adalah tidak benar dan sekadar tangkap muat sahaja.

"Takkanlah semua yang berdampingan dengan saya itu kekasih? Cerita gosip di internet ni kadangkala suka melebih-lebihkan cerita yang tidak benar," ujarnya sambil ketawa.


Klik untuk gambar besar..!

"Tu super impose tu," seloroh seorang rakan Aqasha yang kebetulan berada di situ menambah gelak ketawa.

"Cerita tu memang tak betul. Saya menafikan mempunyai kekasih seperti yang digambarkan," tambah Aqasha kembali serius.


Klik untuk gambar besar..!

Dalam hal ini, kita tunggu sahajalah kebenarannya. Hanya masa yang akan menentukan apakah dakwaan berita itu benar atau penafian Aqasha yang benar. Bak kata pepatah, bangkai gajah jangan nak disorok bawah daun pisang, orang akan nampak juga... atau lebih tepatnya, pembohongan artis atau gosip berita yang tidak betul pasti akan diketahui oleh peminat dan pembaca akhirnya.

    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    www.myartis.com 2010

No comments: