02 October 2011

ZARINA 'ANAK PONTIANAK' PUTUS TUNANG DI TWITTER


Bekas pelakon Anak Pontianak, Zarina Anjoulie, yang satu ketika dulu 'bikin kecoh' apabila bergambar dan beraksi panas kini dilaporkan telah berpisah dengan tunangannya.

Kenyataan tersebut telah dinyatakan sendiri oleh Zarina dalam timeline Twitternya yang boleh dibaca seanterio alam. Dalam tulisannya itu, dakwa Zarina kini dia telah kembali single dan tidak lagi bersama lelaki yang bergelar tunangnya sejak beberapa bulan lalu.

Untuk info, status pertunangan Zarina Anjoulie sebelum ini sebenarnya hanya diketahui melalui Twitter dan melalui Twitter juga Zarina mendakwa pertunangannya sudah berakhir. Melalui bayangan nasihat yang diketengahkan oleh pelakon itu, gara-gara tidak menghormati keluarga merupakan punca utama perpisahan mereka.

Laaa... ye ke Zarina? Harap bersabar okey, kerana memang ada segelintir lelaki yang tidak hormat pada orang tua termasuk ibu bapanya sendiri. Lebih teruk, ada juga yang sengaja cari jalan untuk putus seperti kata pepatah 'habis madu sepah dibuang'..!!

Saat pertunangan Zarina - klik untuk imej besar...




Berikut adalah petikan apa yang diluahkan oleh Zarina melalui Twitternya itu:



I am now single.. all I can say is don’t let ur bf fiance or husband diss or talk shit bout ur family regardless!! Respect is earn

U wanna talk bout my family then ur out of my life.. guys like u come n go but my family stays.. so its my pleasure not having u in my life :)

A piece of advice to all my girls don’t ever let guys diss ur fam.. If he does than his not d one

Family is more important.. I’m sorry I chose them over u..


Tinggal kenangan...


Imbas kembali: cincin tunang Zarina dulu...


No comments: