10 November 2011

PEMINAT APEX BERANG PENDEDAHAN ELIA


Perang sana perang sini... begitulah yang berlaku di alam siber antara peminat bola VS peminat jari runcing, artis VS artis dan pelakon VS janda.

Terkini perang mulut antara peminat Khairul Fahmi Che Mat dan Elia Jejari Runcing kembali hangat apabila Elia mendakwa penjaga gol kebangsaan yang merupakan bekas tunangnya itu ada menghubunginya semula.

Klik untuk imej besar...




Dakwa Elia, Khairul menelefonnya menggunakan nombor yang tidak dikenali dengan tujuan meminta nasihat. Jika benar, mungkinkah kontroversi gambar bersama Dahlia Teck di Bukit Bintang sedikit sebanyak telah mendorong Khairul berbuat demikian..? Allahu A'lam!

Bagaimanapun, bagi peminat Khairul pula... mereka menolak dakwaan Elia dengan menuduh Elia sebagai penipu.



"So betul la gamaknya si bekas tunang ada calling-calling lagik..... ke nombor orang lain tapi dok berangan apek call?" komen seorang forumer.

"Elia ni menghancurkan peluang dia sendiri.. dasar mulut tempayan dia ni tak boleh diubah.. Patutnye dia layan apek tu pastu dia buat hati apek bunga-bunga pastu tinggalkan apek.. adui.. facepalm," komen yang lain pula.

Kesimpulannya, kontroversi Khairul dan Dahlia beristirahat di Bukit Bintang dan isu menelefon minta nasihat akan terus menjadi perang hangat. Sehangat Khairul menepis bola kencang yang ditendang oleh pemain lawan di Sukan SEA... namun jika tersilap, gol pasti bolos jua..!

Tinggal kenangan...


Dahlia Teck...


No comments: