15 December 2011

FAZURA TAK LAYAK BERGELAR PRINCESS?


Pelbagai komen dikemukakan oleh laman sembang kebelakangan ini mengenai perihal Fazura yang dikatakan bercinta dengan putera raja. Ada yang setuju, dan ada yang membantah mendakwa Fazura tidak layak bergelar Princess kerana rekod buruknya di masa lampau.

Malah timbul juga cerita yang mendakwa putera raja tersebut akhirnya terpaksa memilih antara satu - cinta atau tahta. Jika warisan diraja yang dipilihnya, dia terpaksa melupakan hasrat untuk hidup berdua dengan pelakon tersebut kerana ada halangan yang memisahkan mereka. Benarkah begitu?





"Pewaris takhta nak lepaskan takhta untuk cinta??? bluwekk.... pikir logik.. sape sanggup buat macam tu.. takhta hanya satu.. bakal sultan johor and bila sampai turn bakal jadi yang di-pertuan agong,the King of Malaysia...

"Fazura:- 'future queen of Malaysia?'.. oh my god.. malu wei.. confirm org akan dig kisah silam dia yang pukul orang kat kelab tuh.. and tolong jangan bandingkan dengan kate middleton.. walaupun kate tu tak bekerja sebelum kahwin, at least dia takde gosip buruk.. graduate uni st andrews lagi.. fazura??? so, adakah sang putera masih sanggup lepaskan takhta nya hanya untuk penghibur yang bernama fazura??" Demikian komen seorang forumer laman sembang.

"Tapi kalau bakal queen gambo ini macam... hahahaha mampus keras la aku jadi rakyat jelata.. dengan tiak dengan kuku itam.. aksi macam sorry to say.. p****r kat zon stulang.. haiyoooo," komen yang lain pula.

Gambar lama Fazura yang disebarkan kembali...


Untuk info, bagi yang masih belum mengetahui perihal gosip ini... ia timbul berikutan kononnya Tengku Mahkota Johor, Tunku Ismail Idris ibni Sultan Ibrahim Ismail menyertai dunia Twitter dengan memegang handle @HRHJohor2.

Mesej yang kononnya dihantar oleh putera raja...


Balasan daripada Fazura...


Selain memudahkan rakyat Malaysia khususnya orang-orang Johor untuk berinteraksi secara terus dengan Tunku Ismail yang dikenali dengan sifat berjiwa rakyat melalui Twitter, ia juga didakwa memudahkan menghantar mesej kepada kekasihnya, aktres Fazura.

Persoalannya sekarang, benarkah Fazura tidak layak untuk mengahwini putera raja itu? Apakah perbezaan darjat bakal memisahkan mereka laksana filem Allahyarham P.Ramlee 'Antara Dua Darjat'? Jawapannya... Allahualam!

No comments: