15 April 2014

ANAK ANGKAT GANTI HAMIL – AYU DAMIT



Disebabkan terlalu sibuk dengan karier seni dan perniagaan pertanian, Ayu Damit akhirnya mengambil keputusan untuk tidak hamil lagi. Semua itu dilakukan bagi memberi fokus sepenuhnya agar ia tidak mengganggu kerjayanya yang sedang meningkat naik.

"Saya baru sahaja mengambil anak angkat pada awal tahun ini ketika dia baru lahir. Tapi saya sudah menghantarnya ke kampung saya di Sabah untuk dijaga oleh mak saya sementara dia masih kecil.

Klik gambar untuk size besar




"Saya rasa gembira bila anak ini hadir kerana ketika ini saya memang tidak mahu hamil lagi. Anak saya pun sudah ada dua orang dan anak suami bersama bekas isterinya juga sudah dua orang.

"Buat masa ini cukuplah dulu kerana saya sekarang pun baru mulakan perniagaan pertanian seperti kelapa dan nenas di Perak. Jadi agak sibuk sedikit nak tunggu ia berhasil selepas Hari Raya," katanya kepada media.

Nur Qalisya Humairah - 5 bulan


Untuk info, Ayu adalah artis kelahiran rancangan realiti One In A Million (OIAM). Dia ditemui media di Majlis Showcase dan Hi Tea Ayu OIAM di Hotel Royal, baru-baru ini.

Anak angkat yang diambilnya itu diberi nama Nur Qalisya Humairah dan kini sudah berusia lima bulan.



         ________________________


No comments: