25 April 2014

LAGI GAMBAR HANGAT ANAK DATO' SHEILA MAJID



Jika baru-baru ini, Dato’ Sheila Majid memberi komen menarik mengenai kontroversi yang mengaitkan anak gadisnya, Kayda Aziz... namun terbaru tersebar pula gambar lain yang memperlihatkan anak gadisnya dicium dan mencium jejaka bukan muhrim.

Dalam hal ini, kita tidak boleh salahkan ibu bapa semata-mata, anak juga seharusnya memainkan peranan murni dalam pergaulan. Kerana sebagai manusia berakal, kita pastinya tahu mana yang baik dan mana yang memberi kesan buruk pada keluarga, agama dan diri sendiri. Tak gitu?





Klik gambar untuk size besar



KOMEN SHEILA SEBELUM INI:
Umur dia bukannya 45 atau 50 tahun. Dia baru 22. Ini apa yang kita panggil proses pembesaran. Adakalanya kita kena buat silap dalam kehidupan. Memang ada beberapa insiden yang dia terkantoi, tapi dia belajar dari kesilapan tu. Dia ambil itu sebagai pengajaran.

Bagi saya pada umur sekarang dia nak pakai camtu, tak mengapa. Kalau dah umur 42 pakai seksi macam tu memanglah saya marah. Sekarang ni dia masih lagi tercari-cari fesyen yang sesuai. Tapi tak adalah sampai keterlaluan hingga menampakkan pakaian dalam sahaja.

Saya pernah bagitahu wartawan sebelum ni, anak saya bukan selebriti, dia cuma gadis remaja yang sedang membesar dan dia tak akan lari dari membuat silap. Cuma malangnya, dia adalah anak saya dan dia pun turut jadi bahan perhatian.

Bagi dia peluang untuk membesar, biar dia buat kesilapan dan belajar dari situ. Jangan terus menghukum. Saya juga pernah buat silap, tapi masa dulu saya cuma anak Haji Abdul Majid, orang tak peduli.



         ________________________


No comments: