23 May 2014

21 GAMBAR - KELUARGA BAHAGIA ASHRAF MUSLIM



"Ya Allah... satukanlah hati kami... jadikan kami isteri solehah yang terbaik buat suami kami... jadikanlah kami ibu yang terbaik buat Sarah Ashraf... jadikanlah kami anak yang terbaik buat ibu dan ayah kami... berilah kami kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat... aamiin...," begitulah luahan hati isteri pertama Ashraf Muslim, Dayana Lokman.

Ayat tersebut kami petik melalui gambar terkininya bersama madunya Wan Sakinah yang dimuat naik di laman sosial miliknya.





Ikhlasnya, ramai yang tertarik dengan perkembangan positif tersebut dan turut mendoakan kebahagiaan mereka sekeluarga. Malah mereka juga gembira bila melihat Dayana dan Sakinah semakin makin akrab sejak kelahiran Sarah (anak sulung Wan Sakinah) dalam keluarga mereka.

Apa yang menarik, Dayana dan Sakinah turut bersama-sama menjaga Sarah tanpa sebarang masalah. Dan baru-baru ini, Sakinah turut memuat naik foto yang dikirim oleh Dayana sewaktu mengikuti perkhemahan di Raub, Pahang.

"Ia membuktikan yang kami mampu bahagia bersama dan saling menyayangi antara satu sama lain walaupun hidup secara berpoligami," ujar Ashraf sebagai berkata.










































         ________________________


No comments: