21 May 2014

RINGKAS: JUE AZIZ NGAKU KAHWIN - IZREEN AZMINDA KENA CERAI



Jika sebelum ini Jue Aziz hanya mendiamkan diri mengenai dakwaan sudah berkahwin dengan jejaka bernama Bayu Daniels berasal dari Indonesia, terkini Jue akhirnya mengaku yang dia sudah berkahwin secara senyap.

"Ya, saya sudah berumah tangga dan kini saya merupakan isteri kepada Bayu. Kami mendirikan rumah tangga di kampung halaman suami di Makassar, Indonesia pada 9 Mac lalu," jelasnya ketika diminta mengulas mengenai berita tersebut oleh Kosmo.





Jue Aziz atau nama sebenarnya Zuliana Abdul Aziz mengakui status dia yang sudah bergelar isteri kepada Bayu Daniels. Tambahnya, dia bukan sengaja untuk menyembunyikan perkara baik ini.

Klik gambar untuk size besar



      __________________________________


IZREEN AZMINDA MENGAKU KENA CERAI KETIKA SHOOTING

Harapkan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari. Begitulah kisah perkahwinan pelakon Izreen Azminda yang sah diceraikan suaminya, Muhammad Riza ketika di lokasi penggambaran di Pulau Pinang baru-baru ini.

Izreen diceraikan pada 16 Mei lalu di set penggambaran dan ia yang turut disaksikan beberapa kru dan pelakon.



Menurut laporan, Muhammad Riza memandu dari ibu kota untuk bertemu dengan isterinya di situ dan sesampai di sana berlaku pengtengkaran kecil di antara mereka yang disaksikan oleh kru dan pelakon lain.

Dalam isu penceraian ini, Izreen Azminda sendiri mengesahkan yang perkahwinan mereka sudah berakhir dan dia pasrah dengan apa berlaku.

"Ya, kami sudah tiada apa apa ikatan lagi. Tiada jodoh antara kami. Saya pasrah dengan ketentuan ini," ujar Izreen kepada Berita Harian.







         ________________________


No comments: