19 June 2014

DI AJAK PELUK AGAMA LAIN - AMY SEARCH DAH MALAS BIMBING NABILA?



"Saya tidak tahu dan dah malas. Saya tak mahu komen apa-apa," begitulah luahan bapa kepada Nabila Huda iaitu Amy Search mengenai perkembangan terkini anaknya itu.

Ternyata, tugas sebagai bapa sememangnya agak berat untuk ditanggung oleh Amy. Ini kerana, apa sahaja keburukan yang tersebar tentang anaknya itu pasti dia juga terkena tempiasnya.

"Sebenarnya, saya baru tahu perkara ini. Saya hanya akan berkongsi perasaan bersama isteri saya sahaja. Saya tidak akan bercerita kepada media.

Klik gambar untuk size besar




"Dengan siapa dia bersama, di mana dia berada, saya tidak tahu dan tidak mahu ambil tahu. Biarlah dia.

"Berita mengenai Nabila diajak pengikut laman sosial, Instagram, untuk menukar agama itu hanya diketahui oleh saya pada hari ini (semalam)," tambah Amy lagi seolah sudah serik memberi nasihat.

Bukan apa, sebelum inipun Amy sudah pernah menasihati dan menegur anak perempuannya itu... tetapi tidak berhasil.



Mendengar butir bicara Amy itu, ia seolah membayangkan penyanyi ini begitu kecewa dengan kelakuan Nabila yang merangkul gelaran, Selebriti Wanita Paling Seksi, di majlis Anugerah Stail Eh! 2014, baru baru ini.

Bahkan ini bukan kali pertama Nabila dilanda kontroversi, malah ada sahaja kontroversi baru yang diciptanya.

Ia termasuklah salah seorang pengikut laman Instagramnya, bernama Darian Christ telah mengajak Nabila untuk menukar agama kerana Islam dilihat sudah tidak relevan dengan kehidupannya.

Bagaimanapun, tidak diketahui sama ada ia ajakan serius atau sekadar untuk menyedarkan Nabila daripada terus bermimpi. Allahu a'lam!



         ________________________


No comments: