12 January 2015

SELEPAS BEBERAPA JAM - ALYAH NAFI SUAMINYA KAHWIN LAIN



Ini perkembangan terbaru yang kami terima!

Selepas beberapa jam pengakuan Alyah mengenai suaminya Ramli MS kahwin lain pada Berita Harian, tiba-tiba Alyah menafikan pula berita tersebut. Dakwa penyanyi itu, dia post gambar tersebut kerana sudah tidak mampu mengawal emosinya.

"Saya post pic tadi kerana saya sudah tak mampu mengawal emosi. Perempuan dalam pic Tu dari saya berkawan sampai saya dah berkahwin sering menganggu hubungan saya.

"Yang saya ucapkan pada sesiapa yang menghubungi saya untuk di temu bual adalah. Tahniah kepada perempuan tersebut kerana berjaya menghancurkan rumahtangga saya. saya tak pernah keluarkan kenyataan suami saya kawin dengan perempuan Tu.

GAMBAR TERBARU - Klik untuk size besar




"Maafkan saya kerana hari ini.saya tidak dapat menahan emosi Dan saya telah melakukan kesilapan yang besar. Tapi janganla memanipolasi kan cerita saya. sampai semuanya jadi tidak Benar," ujarnya melalui laman Instagram sebentar tadi.

Terdahulu, Ramli MS ketika dihubungi media untuk mengesahkan cerita 'kahwin' tersebut berkata: "Saya malas nak cerita. Anda tanyalah Alyah sendiri. Saya memang tak suka nak kongsi cerita peribadi dengan masyarakat.

Entry terbaru Alyah


"Selebihnya saya enggan komen," ujar Ramli dipetik sebagai berkata kepada BH.

Dalam hal ini, siapakah yang telah memanipolasi siapa?

Bak kata pepatah, kalau tiada angin, masakan pohon boleh bergoyang. Allahualam.

Gambar kontroversi yang dimuatnaik Alyah




         ________________________




No comments: