07 August 2015

INFO - RATU 'JUMBO' 2015 KINI BERMULA



Ratu cantik bukan hanya untuk yang bertubuh slim sahaja... tetapi kini yang berbadan besar juga berpeluang dinobatkan sebagai 'Ratu'. Impian itu dilaksanakan oleh Magnum, yang mengetengahkan acara Jumbo Queen 2015 bagi wanita bujang atau yang sudah berkahwin berumur 18 tahun ke atas dengan berat badan sekurang-kurangnya 80 kg.

Untuk info, peserta yang memenangi kejuaraan utama Jumbo Queen 2015 akan menerima hadiah wang tunai lumayan termasuk hadiah sampingan. Grand Final pertandingan itu akan diadakan pada bulan November 2015 dan pencarian Jumbo Queen 2015 peringkat negeri akan bermula pada bulan September hingga Oktober 2015 ini.

Klik gambar untuk size besar




Difahamkan, ada 4 pusingan pemilihan negeri yang diadakan di Selangor, Johor Bahru, Kuala Lumpur dan Pulau Pinang. 3 peserta akhir akan dipilih dari setiap pemilihan negeri dan sejumlah 12 peserta akhir akan bersaing untuk gelaran ratu di peringkat akhir.

Kriteria penghakiman utama untuk pemenang adalah berdasarkan kepada personaliti peringkat, keyakinan, sambutan orang ramai, pakaian dan prestasi keseluruhan. Selain itu, penyokong dan peminat Ratu Jumbo 2015 peserta juga boleh mengundi untuk kegemaran mereka untuk meningkatkan peluang memenangi hadiah melalui 'Magnum App'.

Jumbo Queen 2015 diilhamkan oleh Magnum dan dianjurkan oleh Mega Ultimate. Penaja-penaja lain yang mengambil bahagian termasuk Make-up Rasmi dan rambut-do oleh Snips, Mega MediaCom, Mega Muzik Dunia dan Mega Visual.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Cik Cindy di 012-711 8701 atau Cik Rainie di 03-9101 5857 atau anda juga boleh layari laman web Ultimate Mega di www.megaultimate.com.my atau di www.facebook .com / megaultimate



         ________________________




No comments: