18 October 2015

KAMAL ADLI DITAMPAR EMMA MAEMBONG KERANA MAIN KAYU TIGA?



Baru-baru ini, ada satu video dimana Kamal Adli ditampar oleh Emma Maembong dan ia telah menimbulkan tanda tanya.

Sebelum ini gambar lakonan yang mendakwa pasangan ini sudah bernikah menjadi perhatian ramai.

Bagaimanpun, Kamal menafikan dirinya ditampar kerana bermain kayu tiga dan malah pelakon itu juga tidak mahu terlalu berbicara mengenai perkara berkenaan ketika ini.

Klik gambar untuk size besar




"Tak ada apalah, macam mana dapat video tu? Tak adalah, saya tak nak komen banyak pasal benda ni. Supposedly between us je lah. Saya tak tahu pula yang ada orang nampak.

"Bagi saya settle dulu sendiri. Hopefully tak kecoh sangatlah. Kalau tak payah cakap pasal ni dulu boleh tak? Nantilah kita cerita benda ni," ujar Kamal dipetik sebagai berkata.

Sama-samalah kita tunggu sama ada kejadian ini hanya sekadar gimik atau betul-betul terjadi. Emma pun pasti mempunyai jawapan yang tersendiri bukan?









         ________________________




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...