20 November 2015

INFO - CELCOM AXIATA BAWA TRANFORMASI PERKHIDMATAN YONDER MUZIK



Celcom Axiata Berhad semalam telah membawa transformasi perkhidmatan Yonder Muzik ke Malaysia. Pelanggan Celcom kini mempunyai akses yang tidak terhad kepada lebih 20 juta trek muzik

Untuk info, Yonder Music Inc menyediakan perkhidmatan muzik digital dengan ciri-ciri hebat yang menyediakan akses kepada berjuta-juta lagu untuk dimuat turun, bermain dan berkongsi.





Pelanggan tidak akan dikenakan bayaran untuk menggunakan Muzik Yonder atau data yang diambil semasa menggunakan perkhidmatan ini. Perkongsian Yonder Muzik-Celcom secara mendadak akan meningkatkan pendapatan muzik di Malaysia dan memberi manfaat kepada artis dan komposer yang dibayar mengikut populariti lagu mereka.

"Kami mendemokrasikan perniagaan muzik," kata Adam Kidron, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Yonder Muzik.



"Pada masa ini, kurang daripada 1% daripada orang yang membayar untuk aliran muzik digital. Kami menyediakan pengalaman yang hebat kepada pelanggan internet mudah alih tanpa sebarang kos tambahan, di samping memastikan artis dan komposer dibayar secara adil secara berkadar terus dengan jumlah kali jejak mereka dimainkan.

"Perkongsian kami dengan Celcom, dan kerjasama kami dengan artis tempatan dan serantau akan meningkatkan pasaran untuk muzik digital di Malaysia," tambahnya.



"Kami amat teruja untuk menawarkan perkhidmatan Yonder Muzik untuk pelanggan-pelanggan kami. Melalui kerjasama ini, kami menyediakan pada pelanggan Malaysia dan Celcom dengan akses rangkaian yang hebat, lancar dan paling luas, "katanya lagi.

Di majlis pelancaran itu semalam di Hulu Kelang, Yonder Muzik telah mencatatkan versi baru R & B-pop klasik Man Bai 'Kau Ilham Ku' untuk pasaran serantau yang disertai artis lain seperti Dato Siti Nurhaliza, Yuna, Ariel Noah, Afgan Syahreza, Elizabeth Tan, Cita Citata, Joe Flizzow, SonaOne, Jaclyn Victor dan ramai lagi.







         ________________________




No comments: