11 November 2015

NIKAH TAHUN DEPAN - JAAFAR ONN PILIH JANDA SEBAGAI PENEMAN HIDUP



"Usianya 35 tahun, pernah berkahwin. Agak berisi sedikit orangnya dan menariknya, dia juga asal dari Johor. Kami berjumpa masa saya membuat persembahan di Kulai Jaya. Tanpa disedari, cintaku berputik dan awal 2015, saya sudah melamar dia. Seronok!" demikian kata Jaafar Onn yang memilih seorang janda sebagai peneman hidupnya.





Jaafar yang hampir 28 tahun hidup bersendirian itu bagaimanapun enggan mendedahkan nama dan wajah wanita yang bakal dikahwini itu kerana mahu memberi kejutan pada hari perkahwinannya nanti pada awal tahun hadapan.

"Mula-mula kita segan jugalah hendak ke tahap bercinta. Maklum sajalah, umur pun dah berapa, kan? Sangat jauh perbezaan antara kami. Bagaimanapun bila nampak macam boleh pergi jauh, kita berserah kepada Allah. Kalau sudah jodoh, tidak akan ke mana," ujar Jaafar dipetik sebagai berkata.



"Mana tahu, selepas hidup berdua balik, boleh jadi lebih baik. Boleh sama-sama melakukan ibadah dan bina hidup baharu bersama-sama," jelasnya.

Apa pun, semoga perjalanan majlis pernikahan Jaafar Onn dan juga bakal isteri nanti berjalan lancar selain dipermudahkan segala urusan.



         ________________________




No comments: