30 March 2016

25 GAMBAR - SAMBUT BIRTHDAY - ENGKU ALEESYA KINI BERUSIA 7 TAHUN



Diam tak diam rupanya puteri kesayangan Erra Fazira dan Engku Emran iaitu Engku Aleesya telah menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke-7 baru-baru ini.

Dalam satu majlis bertemakan 'Pyjama Party', Erra dan anak kesayangannya itu kelihatan comel sekali apabila mengenakan baju tidur sedondon.





Walaupun telah berpisah, Erra dan Emran tidak mempunyai masalah untuk bersama-sama menyambut hari kelahiran anak mereka itu. Seperti biasa, walaupun hadir... tapi mereka tidak bergambar bersama.

"Bismillahirrahmannirrahim.. Today is a very special date bcoz 7 yrs ago, it's the day where I first saw my angel..

"Happy 7th birthday Aleesya!! I hope you know how very much mom love you n how proud I'll always be to have a daughter as wonderful as you!



"Sayang mom, I may not able to carry you in my arms anymore but I will always carry you in my heart.. Moga Aleesya menjadi anak yang solehah dan sentiasa dalam lindungan dan keberkatan Allah..

"Berjaya hendaknya dunia dan akhirat mu anakku.. dan mom sentiasa doakan Aleesya bahagia zahir batin dunia akhirat.. Sayang Allah selalu.. Amin. Selamat ulangtahun sayang mom Aleesya!!!" ujar Erra di laman IGnya.

"Happy Birthday Boss," ucap Emran pula buat anaknya.

















































         ________________________





No comments: