28 March 2016

"BUKAN KERANA KECEWA PUNCA SAYA BELUM BERKAHWIN" - ZAMANI SLAM



Vokalis kumpulan Slam, Zamani atau nama sebenarnya Zamani Ibrahim menafikan bahawa dirinya itu belum berkahwin sehingga hari ini adalah kerana kecewa dengan cinta lama.

Zamani yang mengakui dirinya masih solo dan tidak mempunyai kekasih hati bagamanapun menyerahkan soal jodohnya kepada qada' dan qadar.

"Tiada istilah kecewa dalam hidup saya walaupun pernah beberapa kali putus cinta. Sebagai manusia biasa saya ada keinginan untuk berkahwin, tetapi mungkin belum tiba masanya.





"Tetapi saya tidak menolak sekiranya memang sudah ditakdirkan saya berkahwin. Saya serahkan semuanya kepada qada’ dan qadar," ujarnya dipetik sebagai berkata.

Kata Zamani, dia perlu menerima hakikat jodohnya belum sampai tetapi jika ada wanita yang mahu menjadi suri hatinya mestilah seorang yang boleh menerima dirinya seadanya.

"Jika ada yang sudi, tidak salah saya mencuba. Tetapi di usia begini saya mahukan seorang wanita yang betul-betul boleh menerima saya seadanya.



"Wanita tersebut juga, kalau boleh biarlah yang betul-betul memahami saya. Bukan Zamani yang dikenali ramai dan popular," jelasnya.

Bagaimanapun menurut Zamani, jika dia telah bertemu dengan seorang wanita yang layak menjadi calon isterinya, pasti dia akan berkongsi cerita dengan khalayak.

"Doakanlah saya bertemu dengan wanita yang boleh menerima segala-galanya tentang diri saya. Bukan sahaja kebaikan tetapi juga keburukan yang wujud dalam diri saya.

"Buat masa ini, itulah ciri-ciri wanita yang ingin saya cari," katanya.

Dalam perkembangan lain, Slam bakal beraksi dalam Konsert Kurnia Slam pada 14 Mei ini di Star Expo Centre, Kenanga Wholesale City, Kuala Lumpur.


Sumber: Astro Gempak



         ________________________





No comments: