01 May 2016

HERO 'TUNDUKKAN PLAYBOY ITU' & TUNANG SELAMAT DIIJABKABUL



Pelakon utama drama 'Tundukan Playboy Itu', Hafidz Roshdi, 22, telah selamat diijabkabulkan dengan tunangnya, Nurul Shuhada Mat Shukri sekitar jam 11 pagi semalam di kediaman pihak perempuan di Perlis.

Berita gembira tersebut dikongsikan oleh Hafidz menerusi laman Instagramnya.

"Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera Tuan-Tuan / Puan-Puan, pihak Media dan semua peminat yang dihormati. Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah SWT kerana dengan izinNya majlis pernikahan saya dengan Nurul Shuhada Binti Mat Shukri telah selamat dilangsungkan.





"Majlis yang diraikan secara sederhana ini berjalan dengan lancar dan sempurna pada jam 11.00 pagi, 30 April 2016 di Perlis dan telah dihadiri oleh keluarga dari kedua-dua belah pihak.

"Untuk makluman, saya dan Shu telah berkawan lebih dari 3 tahun iaitu sebelum saya menceburi bidang lakonan lagi. Kami berkenalan semasa sama-sama menuntut di Malaysia Science University di Shah Alam. Pada 30 November tahun lepas, kami telah bertunang dan merancang untuk berkahwin pada tahun ini.



"Mungkin pengumuman ini sedikit sebanyak memberikan kejutan kepada semua tetapi jodoh kami telah tiba. Maka saya mohon kepada semua agar mendoakan perkahwinan kami bahagia sehingga ke akhirnya.

"Keputusan ini dibuat setelah kedua-dua belah keluarga berbincang dan bersetuju untuk melangsungkan majlis ini. Majlis pada 30 April ini adalah majlis di pihak keluarga pengantin perempuan dan majlis di pihak keluarga saya pula akan dimaklumkan kemudian. Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua di atas sokongan. Wassalaam," umumnya di laman IG.

Tahniah kami ucapkan!



         ________________________





No comments: