06 June 2016

GELARAN ADIK BUKAN LESEN - ELLYSHA TAK TIRU FASHA SANDHA



Meskipun dia adik kepada Fasha Sandha, namun tidak terdetik sedikitpun dihati Ellysha Sandha untuk meniru gaya atau meraih populariti melalui nama besar kakaknya itu. Malah pembabitannya dalam bidang seni adalah atas dasar minat selepas kerap mengikuti Fasha menjalani penggambaran sejak kecil.

"Memang ada yang kata saya seolah mahu tumpang populariti kakak, tapi bukan begitu hal yang sebenarnya. Saya berlakon kerana minat dan mahu mencuba sesuatu yang baru dalam hidup saya. Malah saya juga masih lagi belajar," ujarnya.





Untuk info, tahun ini Ellysha bakal mengambil Sijil Peperiksaan Malaysia (SPM) dan lakonan katanya sudah mula sebati dalam jiwanya.

Bagaimanapun, bila ditanya apakah dia sudah bersedia dengan pelbagai dugaan dunia seni... jawab Ellysha banyak perkara yang telah dipelajarinya daripada Fasha. Oleh itu, dia sangat berhati-hati dalam setiap pergerakan agar tidak terbabit dalam isu yang tidak baik.



INGIN MELETAKKAN IKLAN ANDA DI SINI?
SIZE 450 x 350 - KLIK UNTUK INFO





"Memang ada yang cuba mendekati dan mengganggu, namun semuanya dapat saya atasi dengan baik. Lagipun, usia saya masih muda dan banyak perkara yang perlu saya pelajari lagi," tambahnya yang ditemui myartis di majlis pratonton filem Anak Mami Nasi Kandaq, baru-baru ini.

Ellysha merupakan salah seorang pelakon dalam filem tersebut disamping kakaknya Fasha Sandha. Malah Pengarah filem itu, Pengarah Profesor Dato' A. Razak Mohaideen, turut memuji Ellysha yang dikatakan mempunyai bakat besar dalam bidang lakonan.- (/myartis)






Artikel & foto: myartis.com



         ________________________





No comments: