29 August 2016

ADI PUTRA TUNAI HAJI LAGI - KALI INI BERSAMA ISTERI PERTAMA



"Assalamualaikum, kami mohon ampun dan maaf pada semua sekiranya ada kesalahan dan kesilapan. Dan kami ambil kesempatan di tanah suci untuk mendoakan kepada semua," demikian kata pelakon Adi Putra, 35, yang akan menunaikan haji bersama isteri pertama, Aida Yusof, 41, hari ini.

Berita gembira tersebut dikongsikan Adi atau nama penuhnya Adi Mohamed Hadi Putera menerusi laman Instagram miliknya.

Ekoran itu, ramai peminat pelakon filem KL Gangster itu memberi komen positif mengharapkan segala urusan mereka di Tanah Suci berjalan dengan lancar.





"Selamat menunaikan ibadat haji buat abang @adpadiputra & sis @adpaidayusof. Semoga selamat perjalanan pergi dan balik dan mendapat haji yang mabrur," kata seorang pengikutnya, @suzana4480.

Dalam pada itu, Aida turut dipuji masih setia dan dilihat tenang bersama Adi, meskipun lelaki itu baru saja mendirikan rumah tangga buat kali kedua.

Adi berkahwin dengan seorang ibu tunggal beranak satu, Norshahida Zolkafly, 33, pada 20 Jun lalu.

___________________________________________________
--- IKLAN ---

BERMINAT UNTUK BERIKLAN DI MYARTIS?   KLIK UNTUK INFO
_____________________________________________________


Baru-baru ini, Adi mencetuskan kontroversi apabila gambar dirinya bersama wanita berkenaan yang kelihatan seperti dirakam pada sebuah majlis pernikahan tersebar di internet.

Bagaimanapun, menerusi sidang media khas, Adi mengakui beliau sudah pun mendirikan rumah tangga buat kali kedua di kediaman Norshahida.

Tidak lama selepas itu, wanita terbabit dilaporkan antara mereka yang ditahan polis berhubung siasatan sindiket penyeludupan warga asing di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Norshahida dan 28 pegawai serta anggota Jabatan Imigresen ditahan polis dalam operasi khas 26 Julai lalu di Putrajaya kerana dipercayai terbabit dengan sindiket penyeludupan manusia. Semua suspek mengikut Akta Pencegahan Jenayah (POCA) 1959.

Semoga segala amal ibadat Adi dan isteri dipermudahkan, mendapat keberkatan dan keredaan Allah serta pulang membawa Haji yang mabrur.


Sumber: Berita Harian



         ________________________





No comments: