21 March 2017

SELAMAT NIKAH - SYAFIQ NAZRI PILIH MODEL SAMBILAN SEBAGAI ISTERI



Tahniah diucapkan buat bakat baharu yang juga pelakon video muzik lagu Anuar Zain, Syafiq Nazri apabila telah selamat bergelar suami kepada pilihan hatinya seorang model sambilan, Nadia Azlan Shah.

Syafiq yang membintangi klip 'Andainya Takdir' dan 'Cinta Takkan Berakhir' dinikahkan dengan pasangannya di Masjid Kuarters Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Pelakon yang juga hos sambilan MBuzz di TV3 itu mengumumkan pernikahannya menerusi laman Instagram miliknya selepas usai majlis akad nikah mereka berlangsung.

Klik untuk gambar besar




Jejaka campuran Melayu dan Cina berusia 28 tahun itu memilih wanita berdarah Melayu-Inggeris berusia 20 tahun terbabit sebagai pasangan hidup selepas lapan bulan bercinta.

"Majlis nikah kami dibuat secara kecil-kecilan, membabitkan kira-kira 100 ahli keluarga sahaja. Ia sangat peribadi.

"Insya-Allah majlis resepsi akan diadakan sekitar Julai depan dan kami akan jemput kawan serta kenalan lain.



"Ikutkan nak bertunang dulu tapi tiba-tiba saya putuskan baik terus nikah. Dapat elak fitnah.

"Keputusan perkahwinan ini saya buat untuk buktikan diri benar-benar serius mahu memperisterikannya," katanya yang turut membintangi drama, 'Sayang Papa Saya Tak?' baru-baru ini.

Syafiq yang baru setahun lebih menceburi arena seni berkata, isterinya masih menuntut dalam bidang komunikasi massa di sebuah pusat pengajian.

"Saya pun sedikit demi sedikit mahu memperkenalkan isteri dalam dunia lakonan. Mana tahu kami dapat berlakon bersama nanti," ujarnya yang merancang untuk berbulan madu ke Australia.




Sumber: Berita Harian
Foto: BH, Syafiq Nazri IG & Nadia Azlan Shah IG



         ________________________





No comments: