18 July 2017

7 FOTO - PENGALAMAN BERTUNANG, SHAKILLA & FIZI JADIKAN PENGAJARAN



Pada hari Ahad lalu, pelakon Syakilla Khoriri dan penyampai radio Suria FM, Fizi Ali telah selamat mengikat tali pertunangan dalam majlis yang diadakan secara tertutup di Villa Terlajak Laris, Sungai Buloh.

Namun begitu, Fizi memberitahu dia dan Syakilla telah melakukan kesilapan kecil pada majlis pertunangan mereka.

Ini kerana katanya, makanan yang dihidangkan telah habis menyebabkan dia terpaksa mencari sesuatu untuk dijamu kepada tetamu yang hadir.





"Jemputan sepatutnya hanya 100 orang sahaja tapi tak sangka pula lebih 300 tetamu yang hadir. Segala urusan majlis saya dan Syakilla yang uruskan sepenuhnya.

"Makanan yang ditempah pula mengikut kadar yang kami jemput saja. Majlis belum tamat tapi makanan pula yang habis. Panik juga sebab ada tetamu yang hadir tak dapat makan.

"Saya terpaksa keluar cari makanan lain dan nasib baik ada kedai yang ambil tempahan bihun dengan banyak dan cepat," kata Fizi.

Klik untuk gambar besar


Sementara itu, Fizi menganggap perkara tersebut menjadi satu pengajaran buat dia dan pasangannya.

"Ini kali pertama kali kami uruskan majlis yang besar. Harap tidak akan terjadi lagi pada majlis seterusnya.

"Saya akan ambil perkara tersebut sebagai pengajaran buat kami berdua. Bab makanan adalah keutamaan pada setiap majlis yang diadakan," ujarnya.

Difahamkan, Fizi dan Syakilla akan mengambil masa enam bulan hingga setahun dari sekarang untuk melangsungkan majlis pernikahan.












www.myartis.com / Sumber: mStar




         ________________________





No comments: