08 October 2017

14 TAHUN TANPA ZURIAT - MARK ADAM TAK PUTUS ASA BERUSAHA


"Saya tak sedih atau rimas bila tiap kali nak kena jawab soalan yang sama tentang zuriat. Bagi saya, soalan itu bukanlah sensitif pun sebab memang peminat nak tahu perjalanan hidup saya macam mana.





"Tapi jawapan saya untuk pertanyaan itu tetap sama, kami masih berusaha dan tak pernah berputus asa," kata penyanyi dan pelakon Mark Adam yang mendirikan rumah tangga 14 tahun lalu.

Dalam pada itu, Mark berkata, dia dan isteri tidak merancang untuk mengambil anak angkat namun tidak menolak berbuat demikian pada masa akan datang.

Tambah Mark, buat masa ini dia lebih mengutamakan isteri, keluarga di Filipina dan kerjaya serta pusat latihan vokal Suara Akademik yang dibuka pada Januari lalu.

Klik untuk gambar besar


"Kami tidak ada perancangan untuk ambil anak angkat buat masa ini. Mungkin kalau tak ada halangan atau masalah, Insya-Allah akan difikirkan kemudian.

"Biarlah sekarang saya fokus kepada isteri, keluarga saya di Filipina, kerjaya dan pusat latihan vokal Akademik Suara," ujarnya.

Selain Mark, antara artis yang menjadi tenaga pengajar di akademi berkenaan ialah Amir Jahari, Ewal dan Adeep Nahar.



Sementara itu, Mark meluahkan rasa gembira dengan kejutan majlis sambutan hari lahirnya oleh kelab peminat.

Tuturnya lagi, ini merupakan kali pertama ia disambut dengan meriah oleh peminat dan rakan terdekat.

"Saya sangat gembira dan tak sangka peminat adakan majlis kejutan hari lahir saya. Sebelum ini saya tak pernah diraikan dengan majlis yang meriah macam ini.

"Selalu hanya sambut dengan isteri atau rakan-rakan terdekat," jelasnya yang menyambut ulangtahun kelahiran ke-38 di De' Laman Event Space, Shah Alam, semalam.












www.myartis.com / Sumber: mStar - Foto: #markadamturns38


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: