04 January 2018

15 FOTO - 'NEWBORN PHOTOSHOOT' NUR AMINAH MISHALL, ANAK FAD BOCEY


Setelah 47 hari sejak dilahirkan pada 19 November 2017, akhirnya Fad Bocey dan isterinya, Syaheera Rahman telah berkongsi wajah anak ketiga mereka yang diberi nama Nur Aminah Mishall dalam 'Newborn Photoshoot'.





"Pejam celik pejam celik dah 47 hari. Alhamdulillah. Here is our baby girl's name Nur Aminah Mishall bt Mohamad Fadzlie.

"Dari Aminah 4 bulan kitorang dah tahu baby girl. Jadi dari dalam perut kitorang dah panggil Aminah ooo Aminah and her abang abang akan panggil baby minah.

"Kenapa Aminah? Sebab nanti besar boleh jadi cantik macam Tunku Aminah. Semoga anak mommy jadi anak yang solehah, cantik, pandai dan semua yang baik-baik. Hayyan Zayyan Aminah semangat mommy ❤️.

Klik untuk gambar besar


"Our first family photo together with Aminah. Family of 5. Alhamdulillah this gonna be a long journey of us. Semoga Allah terus merahmati keluarga kami," kata isteri Fad di laman Instagramnya.

Gambar-gambar sekitar fotoshoot ini telah dirakamkan oleh jurugambar Camora Arts dengan memilih tema 'Hanging bed tent princess house' dan 'Tree of life'.

Difahamkan, fotoshoot yang dijalankan hampir 3 jam itu dilakukan di rumah Fad ketika usia Aminah hampir 40 hari.




























www.myartis.com / Sumber: Camora Arts & Syaheera Rahman iG


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: