07 January 2018

DIDAKWA NIKAH SECARA RAHSIA - REMY ISHAK TAMPIL SANGKAL


Desas-desus terbaharu mendakwa pelakon Remy Ishak, 35, sudah bernikah dengan tunangnya, Ezza Yusof secara rahsia baru-baru ini.





Akui terkejut, Remy bagaimanapun sekadar membalas dengan ketawa dan menyifatkan ia sebagai perkara yang melucukan.

"Astaghfirullahalazim. Belum lagilah. Mana ada. Belum sampai jodoh lagilah," jelas Remy yang mengikat tali pertunangan dengan ahli perniagaan itu pada Mei tahun lalu.

Penyebaran beberapa gambar Remy atau Mohamad Zalimie Ishak berpakaian pengantin dipercayai pada sebuah majlis pernikahan menimbulkan pertanyaan dan cakap-cakap dalam kalangan penggiat industri, minggu ini.

Klik untuk gambar besar


Perihal itu menjadi bualan sehingga beberapa penggiat menganggap pelakon yang kini popular dengan siri 'Kekasih Paksa Rela' di TV3 itu sudah bernikah secara rahsia.

Ditanya mengenai perancangan berkahwin, Remy berkata ia adalah perkara yang tidak diketahui lagi buat masa ini dan menyerahkan ia pada jodoh.

Beralih pada kerjaya lakonan, Remy berkata dia bakal membintangi sebuah filem seram berjudul 'Pontianak The Legend' tidak lama lagi. Ia turut akan dibintangi Namron, Tony Eusof, Fazura, Hisyam Hamid dan Shenty Fezliana.






www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: