12 March 2018

19 FOTO - LEBIH 5,000 PEMINAT HADIRI RESEPSI KHAS FATTZURA


Seperti yang dijanjikan, pasangan popular, Fattah Amin, 27, dan Nur Fazura, 34, telah mengadakan majlis resepsi perkahwinan yang khas untuk peminat semalam.





Majlis yang berlangsung di Royale Palace, Shah Alam, Selangor itu telah dihadiri lebih 5,000 orang peminat untuk berkongsi hari bahagia mereka.

Peminat setia pasangan itu mula membanjiri lokasi majlis sejak pukul 1 petang dan kehadiran mereka tidak putus-putus sejak itu sehingga majlis selesai pada pulul 4 petang.

Dalam majlis yang bertema 'The Fattamorgana' hasil dekorasi Reka Temor itu menyaksikan Fattah dan Fazura mengenakan busana perkahwinan tradisional berwarna Aqua rekaan Altelia Almani.

Klik untuk gambar besar


Rata-rata tetamu yang hadir mengambil peluang merakamkan gambar kenangan bersama pasangan pengantin. Peminat memenuhi ruang dewan bagi melihat pasangan pengantin dari dekat.

Majlis turut diserikan dengan persembahan artis popular antaranya Khai Bahar, Bob Yusuf dan Fazli Zainal.

Lebih istimewa, pasangan ini sempat mendendangkan lagu duet mereka berjudul Cinderella di hadapan ribuan peminat yang hadir.



Beruntung sungguh peminat FattZura dapat hadir ke majlis ini. Iyalah, bukan senang untuk pasangan selebriti mengajak peminat ke majlis kenduri, bukan?

Untuk makluman, Fattah dan Fazura telah selamat diijabkabulkan dalam majlis tertutup di sebuah hotel di ibu negara pada 27 November tahun lalu.

Semoga pasangan ini mendapat keberkatan dan berkekalan hingga ke akhir hayat.


































www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: