08 May 2018

"DI SUATU HARI KITA PASTI...." - LUAHAN AKIM BUAT NETIZEN SEBAK


Semua mengetahui mengenai penyanyi Akim Ahmad, 27, yang baru-baru ini kehilangan ibu tercinta, Aminah Bahari, 54, yang menghembuskan nafas terakhir di Hospital Kajang pada 5 Mei lalu.





Menerusi entri terbaru yang dikongsi Akim di laman Instagram miliknya, penyanyi itu memuatnaik gambar kenangan bersama arwah ibu ketika mengerjakan ibadah Umrah beberapa tahun lalu.

Di ruangan kapsyen, Akim meluahkan hatinya yang menggambarkan perasaan rindu terhadap ibunya yang difahamkan meninggal dunia kerana komplikasi buah pinggang.

"Di suatu hari kita pasti akan bertentangan, di suatu hari kita pasti akan berpimpin tangan, di suatu hari kita pasti akan berpelukan, di suatu hari kita pasti akan bercumbuan, di suatu kita akan tersenyum dan bergelak tawa bersama.

Klik untuk gambar besar


"Yakin abang satu hari nanti kita akan bersama. Satu hari nanti akan tiba, tak sabar rasa menunggu masanya," luah Akim dalam catatan ringkasnya.

Luahan Akim itu menyentuh hati pengikutnya di laman sosial yang turut menzahirkan kesedihan mereka atas pemergian arwah ibunya. Peminat juga turut mendoakan agar roh arwah ibu Akim ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

Akim dalam satu balasan kepada komen yang ditinggalkan peminatnya mengakui, sukar untuk dia mengharungi hidup tanpa ibunya di sisi.

"Memang susah untuk melalui hari tanpa seorang ibu," tulis suami kepada penyanyi, Stacy itu yang menerima pelbagai ucapan yang memberinya semangat supaya terus kental dan kuat mengharungi kesedihan.




www.myartis.com / Sumber: Berita Harian & Akim Ahmad IG


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: