12 July 2018

ISU IFA & SHEEDA DI PARKIR HANYA GIMIK


Nampaknya netizen kena tipu apabila video yang membabitkan dua penyanyi dangdut iaitu Ifa Raziah dan juga Sheeda yang 'bertegang lidah' itu hanyalah gimik semata-mata.





Sebelum ini, kecoh seketika di laman sosial gara-gara satu video tersebut yang memperlihatkan Sheeda 'menyerang' Ifa ketika di parkir kereta.

Pendek kata Sheeda dan Ifa sudah berjaya 'prank' orang ramai. Mereka juga tidak sangka, lakonan mereka itu benar-benar menjadi sehingga 'viral'.

Setelah puas peminat dan juga warga laman sosial lain yang turut menyibuk meninggalkan ribuan komen, Sheeda kemudiannya memuatnaik video terbaru yang menampilkan mereka kembali berbaik semula.

Klik untuk gambar besar


Selain video itu, Penyanyi lagu 'Angkat Kaki' ini turut menyatakan apa yang dikongsikan sebelum ini hanyalah lakonan semata.

"Memang kami dah lama tidak bertegur sapa sebelum ini tapi kami sudah pun berdamai. Kami hanya bergurau jadi korang semua jangan nak serious sangat okay," jelas Sheeda melalui muatnaik di laman sosial tersebut.

Perkara itu juga dihangatkan lagi dengan kenyataan Ifa sendiri yang menyatakan bahawa dia telah membuat laporan polis berkaitan kejadian tersebut namun sehingga kini setelah video tersebut dimuatnaik tidaklah diketahui sejauh mana kenyatannya itu.

Nampaknya pelbagai cara promosi dan gimik digunakan oleh selebriti tanah air ketika ini demi mempromosikan apa jenis drama mahu pun produk.



Apa yang pasti, ternyata segelintir warga laman sosial yang tertipu dan berasa bengang dengan lakonan tersebut.

Rasanya tidak ramai yang terkejut pun dan mengetahui kedua-dua artis ini sengaja berlakon sebegitu untuk meraih perhatian.

Pada netizen yang 'membawang' Ifa pula, tentu sekarang ini diam seribu bahasa dan rasa diri tertipu kan?

Sebelum itu, Sheeda yang ditemani anaknya, Bienda dan Ifa yang ditemani oleh suaminya menyertai majlis ramah mesra dan minum petang bersama Yang Dipertuan Agong, Sultan Muhammad ke V, di Istana Negara yang berlangsung pada petang kelmarin.




www.myartis.com / Sumber: Sheeda IG


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: