12 July 2018

MENANTI 10 TAHUN - ADAM CORRIE & ISTERI AKHIRNYA BERGELAR IBU BAPA


Alhamdulillah... tahniah kami ucapkan kepada pelakon Adam Corrie Lee Abdullah, 50, dan isterinya, Fazema Mohd Fuad, 40, yang kini sudah bergelar ibu bapa setelah menanti 10 tahun dengan sabar.





Adam Corrie menerusi laman Instagramnya memaklumkan bahawa isterinya itu selamat melahirkan cahaya mata sulung mereka yang merupakan seorang lelaki sekitar jam 4 petang semalam di KPJ Ampang Puteri Specialist Hospital, Ampang.

"Alhamdulillah, bidadari saya selamat melahirkan BabyLee tadi. Jutaan terima kasih mendoakan kesejahteraan kami.

"Senyum selalu, selalu bersangka baik, Insya Allah hati tenang," tulisnya beserta tanda pagar #adamcorrie #babylee #adamfazi.

Klik untuk gambar besar


"Alhamdulillah, bidadari saya sudah selamat melahirkan BabyLee tadi. Jutaan terima kasih yang mendoakan kesejahteraan kami," tulisnya ringkas.

Ternyata berita baik itu turut mendapat reaksi positif serta ucapan tahniah peminat dan rakan artis yang memahami penantian pasangan ini.

Antara rakan artis yang melayangkan ucapan tahniah, Erra Fazira, Siti Nordiana, Fara Fauzana, Saiful Apek, Azza Elite, Syamsul Yusof, Yasin Sulaiman dan Zulhuzaimy.



Untuk makluman, Adam dan isterinya mendirikan rumahtangga pada 2008. Setahun sebelum itu, Adam selamat memeluk Islam.

Pada bulan Mac lalu, Adam yang terkenal dengan watak gangster ini pernah berkongsikan mengenai kehamilan isterinya.

Sebelum ini, Bintang KL Gangster itu meluahkan perasaan syukur apabila doktor memaklumkan isterinya tidak perlu menjalani pembedahan, sebaliknya hanya perlu mendapatkan cukup rehat sebelum melahirkan anak.

Semoga kehadiran cahaya mata lelaki yang baru disambutnya bakal menambah lagi seri rumahtangga pasangan ini.






www.myartis.com / Sumber: Berita Harian


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: