07 August 2018

ANAK NORMAH DAMANHURI, LIANA ROSLI SEBENARNYA 'LELAKI'?


Seorang individu (dirahsiakan identitinya) baru-baru ini telah memberi komen menerusi Insta Stories @makcik_puaka mendedahkan identiti sebenar anak pelakon veteran, Normah Damanhuri, usahwan Liana Rosli atau lebih dikenali Kak KM.





"Ustaz on the note, dia ni lelaki, anak kepada pelakon veteran. Stop calling him Kak KM. Geli usus saya," kata individu tersebut dipetik sebagai berkata melalui Media Hiburan.

Tambah Media Hiburan lagi, semua mengetahui mengenai Liana yang terkenal dengan aksi dan gaya tersendiri bagi mempromosikan produk hingga mencetuskan kontroversi.

Klik untuk gambar besar


Malah video yang dimuatnaik oleh Liana juga sering mencetuskan kontroversi kerana aksinya yang mengghairahkan sehingga menampakan bentuk badan, payudara dan pinggulnya itu.

Apapun, kami tidak pasti sama ada kenyataan yang dibuat individu tersebut benar atau sebaliknya. Ini kerana anak Normah itu sudahpun mempunyai anak. Maklumlah, dalam dunia hiburan pelbagai dakwaan boleh dilemparkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Sabar je la... Heh.




www.myartis.com / Sumber: Media Hiburan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: